13 Aralık 2012 Perşembe

ne 100 mü:// :D

Evet sayın takipçiler 100.postumuza hoşgeldiniz:)
Bloggerlar almış başını gidiyorlar hediyeler,çekilişler,davetiyler dağıtıp dağıtıp duruyolar ; yok bilmem kaçıncı yılım videosu, yok bilmem kaçıncı postum hediyesi diye. Yok valla ben ezik bloggerım napiyim :D
Millet baya paralar kazanıp,okulunu işini bırakıp bloggerlığı meslek edinmiş durumda okadar diyorum ,ben yerim de bi durayım da sayayım o zaman diyorum :D
 Neysse  gelgelelim bugünkü post konumuza efenim :)
Kışın bile uzun etek giymeyi sevenler peşimden gelsin :)










İzlenimlerime dayanaraktan söylüyorum ki; uzun etek giyilecekse ve bacak boyunu uzun göstermek gibi mantıklı bir istek varsa ortada  bence yüksel belli giyilmeli ve üzerine muhakkak deri ceket ve türevi kısa şeyler tercih edilmeli diyorum,altına da bir çift loafer tercihimdir efenim :))

                                                            görüşcez