27 Ocak 2013 Pazar

"parizyen"

Bilen bilir görsele ve modaya merakım hayli çoktur:) Bi "parizyen" dir aldı gidiyor heryerde. hani bazı kelimeler vardır anlamlarını ne kadar bilseniz de kelimelere dökemezsiniz ,işte parizyen benim için onlardan biri,ama ben naptım cahil kalmadım oturdum araştırdım ve en yararlı eğitimin uygulamalı ve görerek olduğunu düşündüğümden derin çalışmalar yaptım:p

"Fransa'nın tasarım ve moda başkenti Paris'in kadınları, gösterişi sevmeyen, her zaman şık ve sade kadınlardır.
Dünyada en çok beğenilen ama bir o kadar da kıskanılan parizyen kadın, ilk önce güne kahvesiyle birlikte çikolatalı kruvasanıyla başlar. Hatta sık sık dışarıda yemek yer, peynirleri, etleri, jambonları ve özellikle şarabı hiç bir zaman eksik etmez hayatından, fakat sadece küçük porsiyonlar olması şartıyla tabii ki. Peki, nasıl oluyor da formlarını koruyabiliyorlar diye soruyorsanız kendinize, bunun sırrı aktif ve enerji dolu bir hayata sahip olmalarında saklı. Parizyen kadın sürekli meşguldür ve her zaman yoğun bir programı vardır. Gün içerisinde muhakkak arkadaşlarıyla yemeğe çıkar, müzeye gider, konsere gider, kafeye gidip kitap okur ve tabii ki alışveriş yapar. Parizyen kadın asla evinde oturmaz. Havanın güzel olduğu günlerde ise, şehir içinde asla otobüs ve metroyu kullanmaz, her zaman yürümeyi veya bisiklete binmeyi tercih eder.
Aslında parizyen kadınını parizyen yapan tarzı ile duruşudur. Arada soğuk, sert görünümlü ve ağırbaşlı olmasına bakmayın, o ciddiyettir aslında ona hava katan. Parizyen kadın güzel olmasa da kendine baktırmayı bilir, bunun temelinde ise kendine son derece güvenmesi yatar. Tarzına gelirsek, her güne özel kendine orijinal bir stil yaratmasını bilen parizyen kadın, vücüdunun hangi bölgesini ve hangi özelliğini öne çıkaracağını çok iyi bilir, buna göre de kendine özgü, asla bayağı olmayan bir stil yaratır. Fakat bunun ötesinde özgür bir kadındır. Canı istediğinde gece elbisesiyle Seine nehrinin kenarındaki çimlerin üstüne uzanacak kadar ve Sacré-Coeur'ün merdivenlerinde piknik yapacak kadar özgür, bir o kadar da cesaretlidir."













        
                                                                      görüşcez