13 Nisan 2013 Cumartesi

#gününfotosu No:23 yeniden !:)


Sanırım ilk ve son defa #gününfotosu'nu bir günde iki kez yazıyorum ,ama yarını bekleyemedim:)
Çünkü hayatımda biri sadece yaklaşık iki haftadır,diğeri ise sadece 4 günlüğüne bulunmakta ama bu akşam onları sizinle tanıştırmadan uyumak istemedim :D Soldaki Olga (Ukrayna'lı ev arkadaşım) ,sağdaki ise onun en yakın arkadaşı sadece bir misafir Ukrayna 'dan. Son üç gündür birlikte baya vakit geçirdik,çok fazla muhabbet ettik. Bugün onlara hamur açtım ve hayatımda ilk kez yaptım bunu:) ,menemen yaptım yanına da; bayıldılar!! :D Mesela hayatlarında ilk kez yeşil zeytinin, pişmaniyenin, Türk lokumunun ve Türk kahvesinin tadına baktılar :)) Fal baktık birbirimize :D
Falımda temiz  bir gelecek gördüler :D

Ukrayna 'dan gelmiş özel bir peynirli cheesecake yedim, Ukrayna çikolataları denedim sayelerinde :D

Bazen ilk karşılaştığımızda gözümüze kötü gelen şeyler ,sonradan hayatımıza çok fazla ve farklı şeyler katabiliyorlar gerçekten; evrencim sana burdan öpücükler ! :D


görüşcez