5 Temmuz 2013 Cuma

BEN BI HARIKAYIM DOSTUM:P

Su sira domestikligimde cigir acmis durumdayim.Yeni tarifler bulup, yapip arkadaslarima denettirmekle pek bir mutluyum. Begenmeyene kusuyorum o ayri:p
Yeni favorim goruntusu itibariyle orjinalini aratmayan kurabiyelerim:))
Yanina da bir adet latte-macchiato ,ohhh degmeyin keyfime! :)


Gunesin aksam 10'da battigi , sabah 3'te dogdugu bir ulkede yasiyorsaniz o gunduzler size iyicene yetmemeye basliyor ters orantili bir sekilde. Kafnizda yapmaniz gereken bir cok gunluk is, yeni gezi planlari, calisilmasi gereken sinavlar,vs.. Bize 24 saat yetmiyor dostum, mumkunse biraz yavas donermisin kendi etrafinda demek geliyor insanin icinden dunyaya :)) Su sira kiminle konusursam konusayim irk, din,dil,cinsiyet ayrimi gozetmeksizin butun muhabbetler "saat coktan kac oldu bile, yine hic bisey yetismedi , uff zaman cok cabuk geciyor" temali oluyor :D
Ben de zamani durdurabilmek icin daha fazla fotograf cekmeye calisiyorum bu yuzden:))




   Resim der ki: yollarima guller serdiler, nasil sevmem buralari (Frankfurt Oder) :))

                                                          goruscez