13 Ağustos 2013 Salı

LOVE FOR ?


Siz iğne oyasından daha oyaza bir iş bilir misiniz bilmem ama ben ona bir rakip buldum dünyanın bir ucunda. Tanıştırayım "kurabiye"! Yersen ! :)



Duvarda gördüğünüz küçük kalplerin her biri birer kurabiye.
Aşağıda gördüğünüz incecik incecik işlenmiş güzellik abideleri de tabi ki.
Tatları nasıldır bilemem.Ama zaten yemelere kıyamayacağınızdan çok da önemli değil aslında :)
Tembelliğimden midir bilinmez bir türlü düzenleyemediğim Prag fotoraflarına/postlarına bir yerden başlayayım dedim.Kısmet bunları yapmak için geren iş aşkınaymış.
             
Prag Kalesi'ne tırmanırken ,giderken solda dönerken sağda :D , karşılacağınız bu yerde her şeyi anladım da vitrinin ortasında ki şu bankamatiği anlayamadım :D
Galiba bir mesaj vermeye çalışıyorlar : "senin üzerinde nakit taşımayacağın kadar pahalıyız, tüm paranı hesabından çek, olmadı havale falan yap birilerinden öyle gel! :D"

                                                         görüşcez