22 Kasım 2011 Salı

vize dönemi malum sıkıntılı olunca  post atmak hayal oluyor. ama mümkün müdür ki ben yine sevdiğim blogları gezmiyim ,malzeme toplamıyım:)haz duyuyorum:) günlerden salı velev ki ben evimdeyim yani bende bir tatil havası ozaman devam..
yeni bi blogger keşfettm,kızı beğenmedim aslına bakarsanız ama feci bir tarzı ve feci bir özgüveni var.beğendiğim bi kaç parçayı kaptım geldim bende.:)
bi kaç ay önce zeynep tosun'un bi röportajında okumuştum,en sevdiğim kombin yüksek bel etek-büstiyer diye,o sıra pek dikkatimi çekmemişti aslında ama bi kaç kişide daha görünce hoşuma gitmeye başladı, tatilde falan güzel de istanbul sınırları içerisinde pek rahat giyilebilcek bişey değil sanırım.
bu giydiği nakışlı şeye bayıldım!!(nasıl adlandıracağımı şaşırdım o derece yani:))
peki çantası? o da mükemmel değil mi?:)
bu da geçen posttaki gibi stockholm sokaklarından kalkmış gelmiş biri bizim için:)
pantolonunu her nekadar 'sevgilisinin pantolonudur bu yaeww'  gibi yorumlar alsam da ben bütün olarak baktığımda posta değer buldum:)

bugünlük bu kadar ,rahat-sosyal bi hafta olsun yarabbim,amin.:)