25 Kasım 2011 Cuma

"İNCELİKLİ HAYTA"

Günlerdir beklenen gece geldi ve geçti bile:( ama çok eğlendim gerçekten.vize sonrası gerçek terapi mayetinde:)Efes sağolsun "sokakta hayat var." dı CAN BONOMO ile dün gece Kadıköy Osmancık sokakta.
 Çok uzun zamandır Can Bonomo yu şöyle canlı canlı görmek dinlemek istiyodum ama hep yok yurt saatiymiş,yok sınavlarmış,yok ertesi gün ders varmış birşeyler çıkıyrdu en sonunda birileri sesimi duydu sanırım:* ve erken saatte hem de Kadıköy'de oldu ne olduysa.
İki saat önce gittim sokağa güzel biyerde oturayım,göreyim diye ama ne kadar beceriksiz ve tecerübesizsem ki bu olaylarda olmadı yapamadım; tamam yakındım sahneye ama ayağa da kalksam sandalyeye de çıksam masaya da tırmansam bikaç metre önümde koskocaman 4 kollu bi sokak lambası vardı ve ben onu o iki saat boyunca kurşuna dizmediysem bidaha hayatım boyunca ateşli silahlardan uzak durabilirim sanırım:)e haliyle çektiğim resimlerden de hayır gelmedi(oysa ki hep bloga koyarım diye resim çekebilmek için kendimi ordan oraya atmıştım:)) ama allah razı olsun arkadaşın biri sağlam resimler çekmiş de koymuş biz de onlarla anlatırız meramımızı napalım:)
ve tabiki herkesin aynı anda Sadri Alışık selamı çakması da ayrı bi keyifti
selamlar olsun Turist Ömer' e...
Allahın rahmeti üzerine olsun...
Ben Sezen Aksu nun en güzel şarkılarından birini bu adam sayesinde
keşfettim "KALBİM EGE DE KALDI" .ve dün akşam da söyledi :) o sıradaki
mutluluğumu anlatamam tabiki. o zaman belki hala bilmeyenler için sezen aksu dan paylaşim bu şarkıyı
ama can bonomo dan da dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim:)


ve tabiki "ağır roman" seremonisi...
savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,
zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın
raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı
bi güzelleş be oğlum
şimdilik çlümüne kadar hayattasın
"ŞİMDİLİK ÖLÜMÜNE KADAR HAYATTASIN."
tabiki "dorothy" si de ordaydı::)
                                                   Can Bonomo'yu fesiyle birlikte yesinler:)

   Bu arada can bonomo yu hiç tanımayan hatta kimin konserine gittiğimizi konserden 2 saat önce öğrenen
yani sadece hatırım için orda olan Ömer .Çok güzel bi akşamdı saolasın:*):)