5 Aralık 2011 Pazartesi

ohhh mis gibi bi pazartesi:)

pazartesileri severim hele böyle keyfim yerindeyse ve birazdan bahsediceğim moddaysam değmeyin keyfime.pazartesi sendromu mu? onu pek bilmem de benim pazar sendromlarım vardır genelde.
artık alışkanlık haline gelmiş,neredeyse istisnasız her hafta izmitte evimdeyimdir(hafta 7 ben 3 ordayım yani  ama istanbulda yaşıyorum sorarsanız:)). ve ne yazık ki pazar günü dönüş günüdür.hernekadar akşam üstü çıksam da yola o gün istanbula dönülecektir ya bi gözümde büyür ki o hazırlanma,yol,istanbula gelinceki yurda tekrar alışma süresi sormayın gitsin.
bi kere bi pazarın beniim için güzel olabilmesi için onun tamamın evde geçmesi,annemin ve kardeşimin evde olması,8.30-9.00 da kahvaltı edilip,tv8 deki( sanırım ismi seda olan fena matrak haber sunucusu) haberler eşliğinde güne başalnması,daha sonra oylum talu,sonra kahve çikolata ve anne sohbeti eşliğinde belki güneri  civaoğlu belki varsa ntv de güzel bi yemek programı//bunlar böyle gider ama bunlar süregelirken en önemli olması gereken annemle kardeşimdir orda,yoksa diğerlerinin pek bi önemi kalmıyr,hafta sonu eve gelme amacım tamamlanmamış oluyor,tıpkı bu haftasonu olduğu gibi.
ben de dedim madem son iki günden bişey anlamadım yani pazar sendromumu yaşadım,pazartesi bunun acısını çıkarayım,şöyle ki;sabah geç kalkış,yavaştan 'how ı met your mother' eşliğinde güzel bi kahbaltı,biraz twitter biraz facebook biraz bloglar.sonra da seril yatağına bi yandan kahve ve çelikpalas(babane yapımı:)) yumulup bi yandan Halil Sezai nin resmen şu bikaç güne kadar dinlememek için direndiğim albümü(her bir şarkıya ayrı bi bayıldım) ,bi yandan internet yavaşlığından sayfalar açılırken baktığım(dün başladığım) Ayşe Kulin in yeni kitabı "Gizli Anların Yolcusu" ... mutluyum,bitek böyle dinlenebiliyorum:))


bunları böyle yazdım tabi ama sabah dersime de çalıştım yani,yeni ilhamlarımız tabiki de var:)
bu süper yaratıcı çantalarla alışverişe çıkmak sizce de çok eğlenceli olmaz mi?:))
ve şu sıra yazı da özlememin etkisiyle sanırım uzun-bol-salaş eteklere ve ona benzeyen her tarza takmış durumdayım:)ama havalar malum tişörtle kazakla çıkmak mümkün olmadığı için ve bu etekleri kabanla giymekten hiç de hoşlanmadığım için en azından deri ceket mevsimi gelsin diye sabrediyorum.

ve bunlar da o iç çektiklerim:))

iyi bi hafta olsun,mutlu,huzurlu,eğlenceli olsun!