20 Aralık 2011 Salı

"who does say that the winter is gray?"

    küçüklüğümden beri gözümde hep renkleri vardır şehirlerin ;belki haritaların etkisiyle belki bilinçaltım ve ulaşılabilirliğin etkisiyle...
İzmit.. gridir hatta fümedir gözümde.yazın bile,deniz kenarındaysam bile,mutluysam bile.sanki bütün binalar fabrikadır .heryer demir,pas,is kokar sanki...
Eskişehir sapsarıdır hep
İstanbul alacalıdır,gırcıllıdır,her semt bi rengi andırır.:)

malum kışı hiç sevmem.kış olunca sanki istanbul bile renklerini kaybediyor,kaybetmesin!:)
ozamn hadi renklendirelim:)

tamam bu babatler pek bizim buraların kışına uygun olmasada çok tatlı değiller mi?:)
zara'ymış kendileri:)


Güneri Civaoğlu bi programında bilekten bantlı ayakkabıların bacağı böldüğünü ve olduğundan kısa,bileği de olduğundan kalın gösterdiğini söylemişti.farkettim ki gerçekten öyle(tabi öyle çok uzun düzgün bacaklarınız varsa sözümüz size değil:)) hatta buyüzden mezuniyet ayakkabılarım için okadar çok gezmiştim ki,ama neyazık ki en sonunda kırmızı bilekten bağlı bi ayakkabı bulabilmiştim hiç de içime sinmemişti.sırf buyüzden bidaha da giymedim o ayakkabılarımı ama şimdi çok fazla marka ve yabancı bloglarda görüyorum tekrar moda oluyor.sevindim valla:))
görüşcez