19 Aralık 2011 Pazartesi

ENC!!:*

 Geçenlerde bi blogda bulduğum kolyeyi sizle de paylaşmak istedim
şöyle ki:

kombine çok yakışmış.çok beğendim:)
sonra farkettim ki benim daha önceden teyzemin yapıp hediye ettiği kolyeme ne kadar da benziyor.:)

   hani normalde bloglarda DIY (do it yourself) projesi olarak geçen bişey var ya ben onu kendime göre değiştirdim:) onun adı bende ENC :)
ENC: çoğunlukla benim tasarladığım annemin ya da babaannemin diktiği,bazen halamın bazen teyzemin katkıda bulunduğu kıyafetlerim,aksesuarlarım.ENC gelecekte oluşturmak istediğim markamın adı.
blogla ilk adımı atmış oldum.çok fazla ENC  parçam var.resmen yıllardır birikti durdu,şimdi postlarımla yeri geldikçe hepsini sizinle paylaşıcam.çok heyecanlı:))

   bu kolyemin üstü tüle işlenmiş boncuklardı,şu iki senedir çok moda olan yakalar niyetine pazarda resmen bi paçavra halinde satılıyordu.teyzecim onun arkasına ebatlarına uygun bişekilde saten kumaş dikmiş hatta dikerkende araya tela koymuş(bilenler için:)) ki boyunda diri durabilsin diye.satenden de 2 cm kalınlığında kurdele ile arkadan fiyonkla bağlanıyor ve çok şık duruyor.
    tüm yaz boyunca siyah kolsuz tişörtlerim ve boncuklarının rengideki mavimsi pantolonumla kullandım.kışın siyah kazaklarla da gayet kombinlenebilcek bi parça.
tekrardan teşekkürler teyzecim'e:))

şu önümüzdeki ara tatil içinde aklımda buna benzer fikiirler var.hatta bi tane ilham kaynağı buldum bile yeri gelmişken onu da göstereyim:)

farklı renklerle farklı boncuklarla da denemeyi düşünüyorum.eğer istediğim gibi olursa sizinle paylaşrım:)
görüşcez