11 Aralık 2011 Pazar

karamel,nefes,kalp atışları..

  süper bi haftasonunun ardından detayları unutmadan bir an önce yazayım dedim neler oldu neler bitti Bursa'nın fethi sırasında(kulağımda alemfm/yunusgünçe/kafamdaböceklervar).evet bu haftasonu Bursa 3 manyak alışverişkolik tarafından fethedildi:)
canımız arkadaşımız gizemimiz,diğer canımız arkadaşımız damlamızı ve beni haftalardır bi bursaya götürme,bi evinde ağırlama,bi gezdirme,bi gördürme merakındaydı,e tabi bizde bayıla bayıla:)
(burdan nian'ıma sesleniyorum: eğer bunu okursan ki bi gün okuyacağını biliyorum:) kuzucum bursa valla çok yakın ondan,izin almak kolay ama izmir öyle mi,ama valla gelcem çok istiyorum:*:))
cuma akşamı atladık ido ya vardık bursaya,sağolsun ömriye teyze,bir hazırlanmış,bir hazırlanmış ki sormayın gitsin,krem karamele parmak basmak istiyorum,tadı damağımda kaldı:))
 


cumartesi sabahı erken erken kalkıp kahvaltı ettik ve fırladık sokaklara:)önce tarihi çarşıları gezdik ki en önemlisi ve tapılası olan KOZAHAN!! o nasıl bi yer,o nasıl bi güzellik,İngiltere kraliçesi elizabethçiğim haklıymış nereyi gezmesi gerektiğini biliyomuş:) olur da yolunuz düşerse( bu kalıbı da hep kullanmak istemişimdir ahanda kullandım:)) mutlaka kozahanda bi türk kahvesi için,kallavi kahve yapıyolar,her yudumda kahvenin geri kalanına bak köpük hep orda:))

tabi kahve keyfinin ardından başladık kozahanda alışverişe.üst kat okadar güzel ki anlatamam.eşarplar şallar rengarernkler,harikalar:)

kozahanın dörtbirtarafını arşınladıktan sonra diğer tarihi çarlışar tabi sırada:) çeyizciler,sandıkçılar..
uzun çarşı,tuz çarşısı ,aynalı çarşı,bakırcılar çarşısı....(yanlış hatırlamıyorsm isimleri böyleydi:))ve sonra Ulucamii'nin kapısındanda kafayı uzattık ve
devam ettik...
kent meydanına girdik çıktık,köfteci yusuf sağolsun karnımızı doyurdu,kollestrolü tavan yaptırdı
sonra tabi ki o muhteşem an ve Korupark:))

biz burda öğrendik ki bir kadına asla indirim deme,hele 3 tanesine ..:))
ve saat artık 21.30 du ki artık evimizdeydik.9 saat gezmenin ardından haliyle pek de dermanımız kalmadı.ama bizzz naptık,ufak çapta bi doğum günü sürprizi gizemin babasına/ ve burdan da belirtmek isterim belki kulağına gider, ömriye teyze tiramisu harikaydı:))
bi de gecesi var tabi bunun,hani bi insan okadar yorgundur ki uyuyabilmeye bile hali yoktur ya işte üçümüzde o haldeydik:)
tabi uyumamiz gerek ertesi sabah daha pazara gidicez,oraları talan edicez ki ettik de :) sonra bi yorgunluk kahvesi ve tekrar ido
ve tekrar güzel istanbul...:)
  aaaa bişeye değinmeyi unuttum anlatmazsam aklımda kalır,inanışa göre ilk defa kalmaya gittiğin evde yastığının altına evin anahtarını koyarsan  rüyanda evlenceğin adamı görürmüşsün,e tabi biz bunu duyunca naptık? damlayla anahtarların üzerinde uyuduk ama bilinçaltlarımız sağolsun bize neyaptı? o gece rüya göstermeyeceği tuttu. yani yine evde kaldım :)))
neyse artık kader nasip kısmet bi de iyi geceler diyorum.
görüşcez