6 Aralık 2011 Salı

#bad day#

yeni güne dakikalar var.ben yazmam genelde bu saatte aslında ama pek huzurlu bi gün geçirmedim aslında ve bu huzursuzluğumla uyumak kötü rüyalarıma yol açmak istemedim,anlatayım,kurtulayım bitsin istedim sanırım bi nebze.
üff sorun dersler işte/not ortalaması işte/erasmus işte/hakkında bildiğim yanlış şeyler işte/tekrar tekrar boşuna hayal kurmam işte/boşuna planlar yapmam işte. öyle işte...
bi klip varrr . ohhoooo yıllardan beri bildiğim ve her izlediğimde yüzümde salak bi sırıtmayla biten ve her defasında kafamda alakasız bi ampul yaktıran..


bugün olmadı ama belki haftanın geri kalanı güzel geçer,geçsin...lütfen:)

bu arada ingilizce bi bölüm okuyorum.derslerde nerdeyse türkçe cümle duymuyorum,
göya ingilizcemi geliştirmek için çaba harcıyorum,ama içimde hep salak bi korku vardı ben şimdi bi film izlersem de anlamazsam falan diye ve ilk defa izledim(gossip girl 5.sezon 10.bölüm:)) tamam alt yazılı falan ama en azından anladım haahahah mutluyum:) /öyle işte
iyi geceler olsun...
 son bişey daha :)),dün gece bi arkadaşımın doğum gününü kutladık ve bi arkadaşın erkek arkadaşıyla tanıştık sağ kolunda arapça "her nefis bir gün ölümü tadacak" yazıyordu.aynı felsefenin  yolcusuyuz:))