26 Aralık 2011 Pazartesi

ENC (DIY) !!:* vol2:)

okulun asıldığı buz gibi bi kış gününden meraba:)
nezamandır aklımdaydı şu sıra çok moda olan kürk etollerle ilgili bi post atmak ama istedim ki bi ENC (DIY) olsun:)

siz de benim gibi kürklerden (tabiki yapay) /özellikle aksesuarda hoşlanıyorsanız ama günlük hayatta kullanımı biraz zor ve abartılı geliyorsa ,buyrun!

 ben bunu 2 sene önce yaptığım için yapım aşamasını gösteremicem ama tabi ki anlatıcam:)



bu kürk benim bikaç sene önce artık kullanmadığım bi montumun kapişonunun  zımbalı bi parçasıydı.
ben onun zımbalarını kamufle edicek kalınlıkta saten siyah bi kurdeleyi ( montun kumaşı ne renkse ona uygun bi renkte kurdele ile de olur tabi ki) diktikten sonra  kürkünün uçlarından 2 şer karış sarkıcak şekilde ayarladım ve iki taraftanda gözükmeyecek şekilde incecik incecik diktim.
Özellikle boğazlı kazaklarla daha hoş duruyor tavsiye ederim,kolay gelsin.
inşallah beğenirsiniz:)
görüşcez