12 Aralık 2011 Pazartesi

pabuç!!:*

geçenlerde de yazmıştım ,şu ayakkabı mevzusu içime dert oldu gerçekten,neden durup dururken bu kadar kafayı taktığımı da anlamış değilim ama:) herkesin aynı şeyi giymesi(ben dahil) içimi sıkıyor artık ama almaya kalkınca da başka hiçbişey bulamıyorum.ee hergün okuldu koşuşturmaydı minibüs,otobüs,metrobüs bıdıbıdı bi dünya toplu taşıma aracı kullanınca da haliyle topuklularla gezmek işkence yine kalıyorsun
ugg,yağmur çizmesi,tiger,converse...
ama yeni yeni şeyler gözüme kestiriyorum artık,biraz daha havalar açsın kurtulcam bu psikolojiden.

                                                                ama ben çok sevdim seni!!:(
ben bu botu okadar çok blogda streetstyle resimlerinde gördüm ki anlatamam/özellikle de harem pantalonları ve skinny jeanlerle çok güzel oluyorlar.tamam kabul biraz asker botu havasında ama hem rahat hem soğuğa karşı korur hem de rahat kombinlenebilir bi model.geçenlerde koton da buldum  buna benzer bi model,kötü reklam olcak farkındayım ama çin malı işçiğinin de kalite düzeyleri var yani,bence ucuz maliyet adına kalite bukadar düşürülmemeli. 

                                                    nasıl da güzel bişeysin sen FİYONK!:))
 vee leopar.çok kullandığım bişey değildir leopar fazla iddalı bulurum genelde ama bu kış güzel,topuksuz,daha günlük modeller ürettiler leoparla.gayet giyilesi bi ayakkabı bence bu:)hatta siyah yada kırmızı midi boy bi etekle kombinlemek pek de güzel olur bence:)
yeni modeller arayışına devam:)
görüşcez