8 Aralık 2011 Perşembe

hadi hediyelenelim!:)

vee yılbaşı geliyor:) yeni yılın uğruymuş,nasıl girersen tüm sene öyle geçermiş,yeni yıldan beklentilermiş tüm bu klişeler biraz saçma geliyor ama yılbaşının sevdiğim bi yanı var o da "kırmızı".nasıl en sevilen renk olmaz ki kırmızı:) şu günlerde insanın durdurak bilmeden alışveriş yapası geliyor:)
ben de bakındım durdum ve tabi ki KENDİME  :)) bi hediye seçtim. geçenlerde bi dergide görmüşdüm ve bayılmıştım,sonunda internet sitesinde de buldum,inşallah mağazada da bulabilrsem almam farz oldu:)ya da ille de sana hediye alcam diyen biri varsa buyursun gelsin:)

ille de hepsini istemiyorum,kimin bütçesi neye yeterse tavım yani:) kendileri BERNARDO nun İstanbul serisi,haliyle Bernardo mağazalarında bulunmakta.
hemen fiyat da bildireyim: 6 lı türk kahve fincan seti 50tl
2 li kupa seti 30 tl.

yılbaşına kadar yeni alternatifler bulur yine yazarım.
görüşcez:)