17 Temmuz 2012 Salı

birileri bana artık bunların bittiğini periodik olarak hatırlatabilir mi lütfen? :)

huhuu  haftalar olmuş post atmayalı yahu,öhöm öhöm çok meşgul bi insanım pardon yani :))birileri de çıkıp demese kızım artık bloga yazmıyosun hayrola diye unutulup gidicem sağolun varolun arkadaşlar:)




















klkl djjuhuulh


Haftalar oldu tatilden döneli,hala bi her an plaja gidicekmiş modunda ,her an denize girebilme arzusuyla yaşıyorum :/ huhu kızım bitti tatil dünyaya dön. Hani okulun var-bunun vizesi var finali var ,staj başlıcak yakında zamanda .. hiçç .dünya umurunda değil gençlik iştee:D
tamam tatilden döndük bari kitap okuyaydım doya doya ,ben her sınav dönemi bunu hayal ettim yahu.uyumadığım her saat kılımı kıpırdatmadan kitap okuma arzusuyla yanıp tutuştum.tamam abarttım ama istedim yani :)) sonuç olarak bu keyfim de her geçen gün  eriyip gidiyor göz göre göre


 ee yazlıktan da dönüldüğüne göre komşuların sepsevimli köpekleriyle kucaklaşmalar ,çişe çıkarmalar bi aşk yaşamalar falan da bitti mecburen

hımm başlasın ozaman ütülü gömlek dönemleri ,kalemler kağıtlar stajlar dersler sınavlar
derin bi nefes aldım tamam  hazırım:)

görüşcez