26 Haziran 2013 Çarşamba

just give me a reason to write down!

Hayatimiz sadece bizim yasadigimiz kisimdan olusmuyormus.Bunu istemeyerek de olsa kabul ettik ;belki de kendimizi henuz bildigimiz yaslarda daha.Hic tanimadigimiz insanlar, asla tahmin edemeyecegimiz olaylar etkilermis bugun agladiklarimiz kadar gulduklerimize de...

Haftalar oldu yazamayali.Evet,hem de cok isteyerek yazamayali.
Ilk basta Turkiye'deki durumlara duyarsiz kalamam,hic bir sey olmamis gibi yapamam diye yazmadim. Sonra baktim ki Turkiye'deki durumlar artik farklilik gosteriyor(duzeliyor demiyorum sadece farklilik gosteriyor) icime sinmese de bir yerden hayatima devam etmek istedim ve  en sevdigim desarj yolumu sectim,yazdim.

Bir kac gun sonra bilgisayarim coktu. Bu kisa sure icinde, insanlik icin kucuk olsa da, ust uste gelince benim sinir sistemimi yerle bir edecek okadar cok sey oldu ki,bir de ustune  bilgisayarim tuz-biber oldu diyebilirim.Su son 3 ayin 16gb lik fotosuna mi yanayim yoksa bilgisayarsiz kaldigima mi bilemedim. Tabi ki ilk dusundugum fotograflarim di ilk basta, sonra harddiske bisey olmamis oldugunu ogrenince haliyle dustum bilgisayarimin derdine ama yapcak bisey yok tabi ki artik cok gec :)

Hal boyle olunca gunlerdir bir yanim hayattan sogumus durumda disinda kaldigim koca bir dunyayi dusunurken ( tabiki sadece ayy facebooka giremiyorum diye vesveselenmiyorum; burada gazete,televizyon,kitap bulamadigimdan oturu gundemden uzak kaldim , skype olmadigi icin ailemden de uzak kaldim! daha ne olsun :(()diger yanim sayili gun dedigin seyin cabuk bittiginin farkinda olaraktan fellik fellik gezmeye verdi kendini :) (Ama sunu da soylemeden edemeyecegim buradaki derslerin hepsinin de hakkindan geldim suana kadar ,darisi geri kalan derslerimin basina :))

Ama takiiii en sevgili tutorum  bu cektigim izdirabi sonlandirana kadar.
Urasti didindi ve bana bilgisayar verdi:)) Allah herkese boyle tutor nasip etsinnn!!! Amin Allahi'immm :) Tutorrrrr oldu muu?? :p Saka bir yana dile benden ne dilersen diyorum, dua et yeter diyor ; boyle de bitanedir :)

Bunca zaman anlatcak ne de cok sey birikti tahmin edersiniz. Ben Turkiye'ye donunce #gununfotosu'nu bitirmeyi planlarken galiba burdakinden daha fazla resim postlayacagim :))

Umut ediyorum ki bir daha ayrilmak zounda kalmayiz :)

Resim der ki;Dresden'den sevgiler :*

Bluz:ENC
(bir yandan da bir moda bloggeri olmaya calisarak kiyafetlerimin markalarini yazdigimda ailem her ne kadar  bu durumdan hoslanmasalar da beni oncelerden beri takip edenler bilir ; isletme okumama ragmen hic de oyle aman yok plazalarmis, sirketlermis, bankalarmis hic gozum yoktur.Tek hayalim kendi dukkanim olsundur, bana ait bir markam olsundur :) e adi da haliyle "ENC" olsundur:)
                                        
                                                      goruscez