3 Eylül 2013 Salı

EVDE YOKUM.

Dün çaya kahveye evime gelmişseniz muhtemelen kapıda kalmışsınızdır ,evde yoktum :)



Evde yoktum çünkü İstanbul'daydım. Moda'daydım.
Uzak diyarlara gitmeden önce en son Moda'yla vedalaşmıştık. Dün yine kucaklaştık:)
Hani filmlerde ,kitaplarda olur ya; baş kahraman her canı sıkıldığında her mutlu olduğunda bir yere gider.Hani orası onun gizli mabedidir. Sanırım benim de mabedim Moda sahili,iskelesi, semtin ta kendisi. Her ne kadar an itibariyle gizli olmasa da :)

Yesterday I was not at home if you came my home to drink something:)
I was in Moda, my favorite place in İstanbul.



 


Son bir kaç ayda onca yer gezdim , belki binlerce fotoğraf çektim ama o an ne gördüysem kadraja yansıtabildiğimi düşündüm hep.Güzeli de ,çirkini de. Ama dün,gördüğüm hiç bir güzellik kadraja sığmadı.Yapamadım. 
Ya ben İstanbul'u sandığımdan daha çok özlemişim ya da İstanbul'u diğer şehirlerden ayıran bir şey var!

I had visited many places in 6 months .I took thousands of photos and I could take in my view what I see. But yesterday, I couldn't do it. When I see a good place , it was not enough in my photo . Why?
I guess I miss so much İstanbul than I thought.




          

 
Zafer duygusunu içinde hissettirecek ne de çok şey var şu sıra sokaklarda!
Balkonlarda asılı kocaman bayraklar...
Rengarenk onlarca basamaklar...

It is a sign of  VICTORY in my mind to see many flags and colorful steps.





 Hala birilerine sokağın ortasında durup fotoğraf çekebilir miyim dediğimde gülümsemelerini çok seviyorum !  :)

 

                                                         görüşcez

                                                         see you!