24 Kasım 2013 Pazar

LET'S MAKE ME HAPPY

Şu son zamanlarda yaşlandığımı güncelden doğum tarihimi çıkararak değil; İstanbul'un kendilerini ne kadar yorduğundan, alıp başını gitmek istediklerinden, bir sahil kasabasının da kendilerini mutlu edeceğinden bahseden arkadaşlarımın sayısının çoğalmasından anlar oldum;) Ben ne kadar onlar gibi düşünmesem de      -İstanbul'un her zaman  hayatımdaki en önemli şehir olacağını hissetsem de-hala bir ortak paydada buluşabiliyoruz, o da denizin ve boğazın hepimizi mutlu etmesi.Yani demem o ki zaten güneş enerjisiyle çalışan ben, enerji tasarrufunda  A+ olabilmek adına kaynaklarıma bir yenisini daha ekledim :)
Ve her fırsatta kendimi Kadıköy'de ,Moda'da bulur oldum.

    Hi everybody! These all photos from İstanbul ,yesterday and today.
    This full of sun,sea and bosphorus weekend made me so happy :)
    I hope you also had funny weekend .


                                                                 görüşcez

                                                                 see you!