25 Kasım 2014 Salı

'MIŞ GİBİ AMA DEĞİL!

Ayın da yılın da neredeyse sonu! Şu sıralar bir tek bana mı garip?
Kasımmış gibi, ama değil; ya da 24 müşüm gibi ama hiç değil:)

Bu haftalık programımın yoğun olmayışından, havanın çok soğuk olup gezmelere bir ara vermek zorunda kalışımdan ya da aldığım güzel, başarı dolu haberlerden sebep kendimi blogun başinda buldum.

İlk olarak mahallenin en yenisi en gösterişlisi BOON'dan başlayayım. Boon yemekleriyle, servisiyle, dekorasyonuyla biraz  "Çengelköy'e aitmiş gibi, ama değil" :)



Mesela zencefilli-elmalı yeşil çay tutkum geçenlerde bir arkadaş özentisiyle balla buluştu. Aslında "ilaçmış gibi ama değil!" :)



Hiç bir zaman kış insanı olamadım ben; mavi huyumdur, üstelik güneş enerjisiyle çalışırım.Öyle kasımda aşk başkadır, dökülen yapraklar romantiktir tırıvırılarıyla pek işim olamadı (ya da kısmet olamadı diyelim:p) 
Gelin görün ki Starbucks'ın yılbaşı hediyesi Toffee Nut Latte kışla aramızı biraz olsun ısıtanlardan.
Yani "kış bazen güzelmiş gibi, ama değil!" :) 


Ardı ardına doğum günleri kutladık, bir yaş daha aldık, güldük, eğlendik; " sanki büyümüşüz gibi, ama değil! " :)





Böyle hep eski arkadaşlıklarımla, az ve özcülüğümle övünmüşümdür çoğu zaman;onlar hep baki tabi ama bence yeniler de pek bir sevilesi olabilirler:) Böyle "çok eskiymiş gibi, ama değil! " :)

Yoğun çalışılan dönemlerde "en zor şey kendine çok vakit ayıramamakmış gibi, ama değil!". Yakaladığın kısacık aralar, uzuunn ve boş tatillerden daha haz doluymuş.


Misafircilik oynamanın en zor tarafı masa hazırlamakmış gibi ama değil! :))


Kasımda ben böyleydim; çok koşturmalı, pek bi halinden memnun, yalnız ama hep bi kalabalık, biraz yorgun belki biraz da mızmız:))