12 Ocak 2014 Pazar

ANADOLU'DAN KOP GEL DÜZ GİT ANKARA'YI GEÇ SAĞDAN, BURSA'NIN BİRAZ YUKARISI,AVRUPA YAKASI VE HALİÇ'EDİR KIYISI


Hayatımın  takibinde,beynimin hükmünde hataya düşmüyorsam eğer bir kaç haftadır duble keyif kaynağım Karaköy'e gelmiyorum sanırım.Evet evet gelmiyorum, yani bu kadar özleyebilmiş olmam için ancak gelmemiş olmam gerekir :)

 O zaman madem bugün sınavdan çıkar çıkmaz soluğu burada aldık, sizi de önce Fransız Geçidi'nden geçireyim daha sonra da adı artık Karaköy'le birlikte anılan yerlerden biri olan Mum's Cafe ile tanıştırayım. Daha ilk açıldığı günlerde sahiplerinden aldığım blogumda ağırlama sözü için kısmet bugüneymiş. Pazar olması dolayısıyla hayli yoğunlardı o yüzden yeteri kadar kare toplayamadım ne yazık ki.







 Cosmopolitan'ın Ocak sayısını bulmuşken Billur Saatçi röportajını es geçmek de olmazdı hani;)


İsteğim en kısa zamanda sizi bir kaç yerde daha şubesi olan Kağıthane ile de tanıştırmak.Bilmeyenler
bilmediklerine pişman olabilirler bence ;)


                                                                                          fotoğraflar:Gizem Pınar :*
Siz tanıştığınıza memnun olduysanız atık ben gideyim , malum kitaplar beni bekler :) Bir daha ki sefere bir pazar kahvaltısında görüşürüz belki kim bilir? ;)

                                                                    görüşcez