25 Ocak 2014 Cumartesi

FIRSTLY MAKE A WISH AND THEN HAVE A TREE !


Herkese merhaba:) Ben bugün hem kendim için hem doğa için bir şey yaptım.

Geçenler de yılbaşı dolayısıyla yazdığım bir postta çok da özel gün hediye vericisi olmadığımı söylemiştim ya hani galiba pişman oldum ben .Çünkü öyle özel hediyeler geldi ki güzel insanlardan , benim biraz yüzüm kızardı :) Bu da onlardan bir tanesi işte. Daha önce ben de görmemiştim bu kartları ve inanılmaz sevdim. Hadi bu yılbaşı kartı neymiş ne değilmiş bir öğrenelim.

Hi everybody :)Today I did something for myself and nature. Few posts ago I said that I don't like giving present for special days to anybody.But now I am little bit regretful ,because I took nice presents from nice people :) This new year card is also one of them.I have never seen this card until I have and I like so much.

Aşağıda da gördüğünüz gibi tüm açıklaması üzerinde zaten aslında. Bu eriyebilir el yapımı doğa kağıdının üzerine yapıştırılmış olan yeşil çam ağacı figürünün içinde 12 çeşit kır çiçeği  ve mavi  ladin ağacı tohumu bulunmakta.

Back of this card all these are written: this figure of green pine tree you see on the card includes seed of spruce tree and 12 different type of wild flower.You should write your wishes to this blank.


Güneş gören bir yere yerleştirmek kaydıyla toprağın 1 cm kadar altına ekerseniz,tabi ki dileğinizi kağıda yazmayı unutmayın (asıl amacımız bu aslında çaktırmayın ;) ) 1 ile 4 hafta içinde tohumlarımız çiçek açacak.
4 ay içinde büyümeye başlayıp 2 sene içinde 20-30 cm boyuna ulaşacak .Bizim de dileklerimiz gerçek olacak :) Ancak sulamayı sprey ile yapmayı unutmayın.

When you place it anywhere that take sun light ,it will bloom in first 1-4 week.And then at most 4 months it will grow up.After 2 years  you can see it 20-30 cm. And finally you can celebrate your happened wishes :)



Ben, aslında tamamen bencil niyetlerle de olsa doğa için bir şeyler yapma olayını çok sevdim. Her ne kadar ticari amaç güdülse de bu fikri ayrıyetten pek bir takdir ettim ;) 
Kendileri İstanbul'da Nezih Kitabevi'nde bulunmakta.


I like this idea so much to be beneficial for nature although it is little bit selfish :)


Hadi bizim için harikalar yaratan doğa için biraz olsun biz de bir şeyler yapalım;) 

                                                                 görüşcez
                                       
                                                                 see you!