8 Ocak 2014 Çarşamba

BENİ 1 SAAT MOTİVE EDENİN 40 YIL KÖLESİ OLURUM!

   Doingggg!! İşte yine sınav zamanı.Daha yeni bitti vizeler, ne ara geldi finaller demeye kalmadan yine masa başında geçiyor günlerimiz.Haliyle en büyük ihtiyacımız da motivasyon! Herkesin formülü kendine tabi ama benimkiler işte bunlar ;
 Bir kere günün olmazsa olmazı kahve!! Öyle bilimsel gerçeklerle açıklamaya gerek yok , kafein beni motive ediyor, enerji veriyor.


 Kahve tamam ama o kahveyi içene kadar ki süre de önemli; bir kere günaydın demek ve gülümseyerek uyanmak en büyük şey! Hem kendin için, hem karşındaki için.Sabah sabah gördüğüm ilk insanın nemrut suratı beni tüm günden soğutuyor açıkçası, nerede  kaldı konsantre olup çalışmak.


Kahvenin uyku açması ,zinde tutması  bir yana taze meyvenin ve yeşil çayın bendeki yeri de bir başka.
Listemin yiyecek -içeceklerle süre gelmesi "hobi olarak yiyici" olduğum gerçeğini daha çok ortaya seriyor ne yazık ki :) Şimdi kalkıp uğraşmak ne zor gelir bilirim; yıka ,dilimle... Bu konuda en güzel çözüm , bir adet ANNE! :)




Gel gelelim çalışılacak şeye.Taa 1. sınıftan beri renkli bir silgi, yeni bir kalem ödevlerimi daha severek yapmamı sağlardı:) Hala da aynı durum devam ediyor aslında. Renkli sticker ayraçlar ve fosforlu kalemler canlarım ciğerlerim :)


Fark ettim ki benim motivasyonum verdiğim bol aradan geliyor :) Uzun aralarda kitap okumak , kısa aralarda instagram'ın üstüne tanımam;)



Müziğin yeri de bir başka tabi.Elim hemen sık kullanılanlarımdaki coffeeplaylist ' e gider.

Bu sizin için ne kadar önemli bilmiyorum ama bilgisayarımın masa üstü ve telefonumun ekran koruyucusu da benim enerjimi yükseltiyor. Şunların güzelliğine de bakın:) Bir hayvan, sevimli bir bebek ya da sevdiğiniz bir resminiz gayette işlevsel bence;)


O zaman listemin son maddesine geleyim; o da koku! Ben şeker kokusu insanıyım.Bir pıs parfüm ,biraz oda kokusu , hatta açık camdan içeri giren oksijenin kokusu bile yeter alimallah :)


Hadi şimdi ders çalışmaya!! :)

Fotoğraflar;  Billur Saatçi'nin şahane  "#gününkahvesi" postları
               ve yine instagram'da kitap önerileriyle dolu  "fuufu_ " hesabı 'ndan!

                                                                         görüşcez