8 Şubat 2014 Cumartesi

MAKE SOMEBODY HAPPY


Herkese merhaba :) Uzun zamandır görüşemedik. Baktım ki tüm bloggerlar atağa geçmiş bu sevgililer günü dolayısıyla ,dedim benim de anlatacaklarım var :)
Daha önce de burada okuduğunuz üzere 'özel gün hediye vericisi olmayanlardan' ım diye avaz avaz bağırmıştım:) Hala değişen bir şey yok. Ama bu hediyeleri ve ayrıca paketlerini sevmediğim anlamına gelmez.Hediye alanın da o hediye paketini hunharca yırtmayan insan grubundan olması gerekiyor tabi ki :)
Yukarıda ki paket bana ait.Bence gayet şık oldu.En azından üzerinde kocaman marka yazan  kutulardan sempatik oldu diyebilirim :) İhtiyacınız olan şeyler; kese kağıdından yapılma torba, son zamanlarda sıkça rastladığımız dantel görünümünde kağıttan pasta altlıkları , delgeç, çeşitli kurdele hatta belki ince uzun örülmüş danteller. Yaratıcılığınızı kullanarak evde kalan her şeyi değerlendirebilirsiniz.

Bunlar da uzun zamandır Pinterest'te topladığım farklı paketleme görselleri.Daha fazlasına buradan ulaşabilirsiniz.

Hello everybody :) You know Valentine's day is coming. Actually I don't care special day presents but nevertheless I like givin' present and makin' nice packages.So today I've wanted to show you some packaging examples.First one is mine and the others are prepaired pictures.You can see more here . You can make good surprise.Just it depends on your creatvity.Good luck guys :)





                                                                          görüşcez

                                                                           see you!