4 Mart 2014 Salı

JUNK TRAVELS


 Güne hangi niyetle uyanırsan tüm haftanın o şekilde geçmesi olası, ona göre düşün ona göre dile :D Ben bu hataya düştüm bir kere :p

Bu arada ben kotlarımı itinayla daha da yırtar oldum;dizlerden başladım , paçaları da es geçmedim. Yazın  hatta şimdinin trendi biline :)

Canım  İstanbul , Suada'dan da peki bir güzelsin !
Neden Suada'da mıyım? O da aşikar bir sürpriz olsun işte:)

 Wall Art! Berlin'de en sevdiğim şeylerden biriydi o inanılmaz graffitilerin,duvarların resimlerini çekmek,her bir detayı ayrı ayrı zoomlamak. Az da olsa artık İstanbul sokaklarında da görmek mümkün. Bu beni sevindiriyor, her yerde parti afişleri görmekse tam bir rezalet bence.

 Hava nasıl olursa olsun bir kıtadan diğerine geçilecekse o yol kesinlikle bir vapurun rotasıyla çakışmalı.
Eğer çok soğuksa bir take awayin, bir ince bellinin yardımına sığınarak da keyfe keyif katmalı :)


 Bu hafta piyangodan misafirlerimiz var :)  Yamacında ne kadar marjinal arkadaşların varsa o kadar marjinal insanlar tanıyor, bir o kadar marjinal sohbetlere şahit oluyorsun, neyse ki hayatı sıkıcı olmaktan kurtaran da bu :) Yunanistan'dan bir araba dolusu tıp öğrencisi,bir de canım Luna gelmişler, iyi ki de gelmişler :)

We have some nice guests this week :) Actually if you have  marginal friends, you can meet and know another marginal people through them and experience good moments and fortunatelly with this way life becomes more enjoyable:) They are from Greece and medicine students , and also lovely Luna :)

İstanbulzedelerim ülkelerine dönüp düzenlerine kavuşup benle kameralarındaki toplu fotoğrafları paylaşana kadar , en toplu en ağız dolusu fotoğraf bu ne yazık ki:))

Until they come back to their home and share the photo ,we are all together, they have  I have only this to show you :)And I like them so much please again visit us:))

 Hadi bir pazar sabahı Cihangir'e Datlı Maya'ya kahvaltıya gidin.Ama mümkünse o hafta sonu rejime,detoxa ya da eatclean'e ayrılmış bir hafta sonu olmasın. Balı olsun,kaymağı olsun, pastırmalı böreği, otlu peynri olsun... Aman dikkat edin ,siz de o natural havaya kendinizi kaptırıp da( turistlere fazla hesap kitleme adına) negatif ayrımcılığa maruz kalmayın.
Ee madem şimdi Cihangir'e kadar geldiniz İstiklal' e yürümeden,o yola da bir ayak basmadan olmaz:)
Malum Beyoğlu'nu adımlamaya bana bahane lazım:)
O zaman yolda dikkatinizi çekebilecek güzellikleri de göstereyim size hemen:)




 Farkında değilsiniz belik ama 2650 metre İstiklal'i yürüdünüz de kendinizi Karaköy'e inen dar kalabalık sokaklara bıraktınız bile:) Bu arada geçen haftaki posttan beri hoş gelenler arasında bir de pek sevdiğimiz bahar var !:))
 O dar sokaklardaki yaratıcılığı en bol dükkanlara girmeye sakın üşenmeyin:)

Karaköy'e kadar gidip de Karabatak'a da girmezseniz bu sefer benim hatırım kalır bunu biliyorsunuz herhalde:) Şimdiye kadar kaç kişiyi burayla tanıştırdım saymayı bıraktım ben:)
Traktör manzaralı bir kahve keyfi oldu bu sefer :)

 Günler günleri kovalar ben yine Karaköy'deyim.Kuleyle kafa kafaya vermiş selfielemekteyim:) Bu kaçıncı yeter diyene küsüyorum:p

 Hadi Martwenei ile Luna 'yı diğerlerinden kaçırıp Tophane'ye götürelim:) Ülkelerden konuşalım, bir kaç yeni kelime öğrenelim öğretelim, okullardaki olaylardan, gerek Yunan gerek Türk direnişlerinden bahsedelim.

Haftayı da yine Taksim'deki Fransız Sokağı'nda tamamlayalım:)

Yok hala yorgun sayılmam :p

                                                                         görüşcez