27 Mart 2014 Perşembe

#THROWBACKTHURSDAY


 Bu postu yapmakta,söz verdiğim tarihten iki hafta gecikmiş olabilirim. Evet bu sözü canım tutoruma vermemiş olsaydım daha da uzar giderdi muhtemelen ama daha fazla dayanamadım :) Oysa yapmam  gereken tek şey Almanya'dayken çöken bilgisayarımın hard diskini , harici olarak kullanılabilir hale getirmekti.
O zaman artık geç de olsa canım tutoruma verdiğim sözü tutar, ona doğum günü hediyesi bir post yazabilirim :)  Kendisi Erasmus dönemimiz boyunca ilk günden son güne her türlü bürokratik işimize koşturan, tercümanlığımızı yapan,gerektiğinde ortama sokan, dert dinleyen, arkadaşlığını esirgemeyen, bıkmadan usanmadan eğlenen-eğlendiren ,her hangi bir tutordan öte insandır. August Bebel muhtarı, FFO' nun demirbaşı, yangında ilk kurtarılacak  adamdır.Candır! :)


Sucuk nedir bilmeyen yabancı arkadaşları, mangal başına geçip köfte-sucuk delisi de yapar,
Türk menşeili olmasına rağmen çok iyi Meksikalı gibi de yapar,nerede muzurluk varsa onu  da yapar:)


























Interstudis'in canlarıdır onlar.Biri Türk olup Almanya'nın tadını çıkarırken, diğeri Alman olup İstanbul'un tadını çıkarmakta şu sıralar :) (İnternational Night gecesinde de Türk erkeği olma denemelerine daha o zamanlar başlamıştı bile kendileri :))


Madem bu vesileyle de olsa Almanya günlerimi yad ediyoruz, tabi ki onları es geçemezdim! Ecoşummm , Edoşşşum, Ecoşşşumm'un müstakbel beyi  en romantik enişte Çağlar :) Özledim hepiniziii!! Ankaraaa duy sesimi :)

Gizem ve Serdar ikilisi! Sözüm size unuttunuz mu beniii yoksa:((
İsterseniz müze bile gezeriz , yeter ki görüşelim :)





Berlin, Viyana, Bratislava, Frankfurt (Oder) !! sizi de özledim canlarım hiç merak etmeyin :)

Not: Ve bir de Damla'cım! Okursan diye söylüyorum ki birlikte bir tane bile resim bulamadım :(( Ama seni de seni deee özlediim :((