13 Mayıs 2014 Salı

BUNLAR HEP "NİŞAN LOBİSİ" NİN İŞİ


Bir hikayeye en başından değil belki ama çok başından şahit olmak benim olayım burada. Gurbet arkadaşıyız biz , bir nevi asker arkadaşı şakaya gelmez yani :)



Almanya 'da AB'nin mutfağında oturmuş en romantik eniştenin sürprizlerini , Paris'te yapılan en güzel evlenme teklifini dinlerken aylar aylaaar önce; hafta sonu bir baktım kendimi tanıdığım en sevgi dolu insanın nişan seremonisinde, istenme anında ağlarken makyajım akmasın diye gözüme peçete sokuşturmaya çalışırken buldum.

Bütün hazırlıklara müdahil olabilmek için günler öncesinden damladım Ankara'ya , yapacak bir şey yok nedimeyim ben,hiç bir anı kaçırmamam lazımdı ;) :)


Onlarca güzel insanla tanışmış ve hepsiyle de tanıştığıma çok memnun olmuş olabilirim. Çoook uzak bir misafire en çok ne kadar değer verilirmiş görmüş olabilirim.





 Rivayetlere kendimi kaptırmış, minnacık bir kurdele parçası yuttuğumda çarçabuk everileceğime inanmış olabilirim :)


Detaylarda boğulmak istemiş, her bir detayı düşünen o zihne tekrar ayrı bir hayran kalmış olabilirim!


Cupcakeleri yaparken , o dantellerle, incilerle, güllerle süslerken adı "obenaz" a çıkmış biri olarak her birini hominihomini mideye indirmemek için kendimi çok zor tutuş olabilirim :)


Afterparty 'de fazla eğlenmiş, şu gevrek gevrek gülen smile'lar gibi her bir karede ağzımı kapatamamış olabilirim :)



Ve ömrümün her gününü hatıra koleksiyoncusu olarak geçirmeyi hedefleyen ben,hafta sonumu çok güzel an-ı-larla geçirmiş olabilirim ;)


Her zaman ki gibi yine siyahlara sarılmış ama yine ayakkabıları patlatmış, onlarla renk bulmaya çalışmış olabilirim ;)

Ne giydiğime gelirsek;
Bluz: MANGO ; etek: Anne emeği (ENC) :)) ; Ayakkabılar : FOREVER 21 , Saat : VINTAGE                 (Anneanne gençliğinden) , iğne oyası bileklik ; Ecoşumun Nişan Hediyelerinden :))

                                                             görüşcez