21 Mayıs 2014 Çarşamba

COME TO THE COLORFUL SIDE



Hayatımın en renkli, en hızlı dönemlerini yaşıyorum sanırım iki yıldır, durmaksızın.En özgür, en hesapsız kitapsız haliyle... Ama gel gör ki insan hayatının en önemli kırılma noktalarından biri sayılabilecek günler de davullu zurnalı kapımda. Bir yandan belirsizliklerden şikayet eden bir ben, bir yandan da her bir görüşmeyle sınırları daha bir belirlenen hayatım... Şansa ve dualara ihtiyacım var.
Ama günler ne getirirse getirsin, ben benim renklerim var;)
 O zamaaan renklerin gücü adına İzmir postlarına kaldığımız ve en eğlenceli yerinden tam gaz devam! İstikamet Alaçatı.




  






  

"Dark Side" ı boşverin; kömür karası günler sonsuza kadar uğramasın yer yüzüne; hayatımıza gelen neşesini, rengini hep beraberinde getirsin.
Haftanın geri kalanı da güzel geçsin :)

                                                                     görüşcez