3 Mayıs 2014 Cumartesi

ON THE ROAD



                                                                                                              TEOS PLAJI / İZMİR
Merhaba ben Ecenaz ,nam-ı diğer "hayvanlara fısıldayan kadın", "seyyah" , "obenaz". Tabi ki bunları deli gibi ben kendi kendime uydurmadım. Her biri beni tanıyan, hayatta yapmaktan en keyif aldığım şeyleri bilen arkadaşlarımın söylemleri:)


Gördüğüm her kedi-köpeğe dokunma isteğim,kucaklama çabam ; sakinleştirip uykularını getirinceye kadar enselerini ve gıdıklarını usul usul okşamam.. Bence hem bana hem onlara keyif veriyor ;)

Üstteki minnoşun bir adı yok muhtemelen ama alttaki sevgi arsızı Beethoven. Orantısız sevgi gösterilerinde pek bir iyi kendileri; lök diye patiyi atıp oranı buranı morartır mıyım diye düşünme yok tabi ;)

TEOS PLAJI/ İZMİR


Çoook yıllardır ufak da olsa hep bir kendi markamı yaratıp, çekimlerini bile kendi ellerimle yapasım vardır. Mekanları da gözümde hep yıkık dökük terk edilmiş binalar, eski fabrikalar olarak canlandırmışımdır. Geçen postta gördüğünüz "Deniz Altı" na kahvaltıya giderken yolda bu eski ama ne olduğunu anlayamadığımız fabrikayı bulduk. Kapıdaki çıldırmış gibi havlayan bekçi köpekleri olmasaydı içeride de çekim yapmak niyetindeydik ancak başka sefere kaldı :)



Kolumdaki kuşlu bileklik , dövmem (Life won't wait for you..), ortamla bütünleşmiş mavi bir ben, zihnimdeki fikirler... Sanki özgürlüğe, gelecek seyahatlere, dolu dolu bir hayat yaşamaya ve hiç pişman olmamaya bir dua , belki evrene bir mesaj.




Yollar da yolculukların bir parçasıysa eğer, her anının tadını  çıkarmak lazım ;)





                                                                 - SEFERİHİSAR-

                                                                       görüşcez