25 Ağustos 2016 Perşembe

BAZI KADINLAR NE KADAR DA SEVİLMİŞ



Geçtiğimiz Salı akşamı Levent Yüksel konserindeydik. 3-4 ay önce Taksim’de basık,sıkışık bir mekanda en arkalardan izlediğim konserden sonra verilen bir sözdü yazın açık havada daha keyifle izlemek bu şahane adamı. Hoş ikisinin de yeri ayrı tabi, atmosfer ne kadar keyifli, konforlu da olsa elinde içkinle sallanarak bağıra bağıra eşlik etmek de bana ayrı keyif veriyor hala Taksim mekanlarında:)



Konser ENKA Açık Hava Tiyatrosu’ndaydı. Daha önce ismini duymadığım konser alanı bana neler kaçırmışım dedirtti. Açık hava denilince artık Harbiye’dense burası tercihimdir. Çünkü ne kadar arkada olursanız olun alanın küçüklüğü sayesinde sahneye hep çok yakınsınız:)

ENKA Spor tesislerinin bahçesine kurulan alan İstinye Park’ın hemen arkasında kalıyor ya da şöyle de söyleyebiliriz İTÜ-Ayazağa metrosundan 5 dk taksi uzaklığında.


Bunca ayrıntıdan sonra o şahane iki saate gelmek gerekirse ne kadar gerçekleşir bilmiyorum ama ben her sene bir Levent Yüksel konserine gitmek istiyorum artık. Repertuarın değiştiğini söyleyemicem ama zaten yeni şarkılardan isteyen kim? Hangi yeni şarkı bi Tuana’nın , Zalim’in ya da bir Uçurtma Bayramaları’ nın yerini tutabilir ki.

Bazı adamlar ne kadar da güzel sevmiş, bazı kadınlar ne kadar da çok sevilmiş. Bunca güzel şarkı sıradan ilişkilerin, gelip gitmelerin, hayatlardan kısaca geçmelerin, bi iz bile bırakmamanın şarkıları olamaz.