16 Eylül 2016 Cuma

İnsanım Nihayetinde




Albüm çıktığından beri her şarkıyı yüzlerce kez dinlemiş, cd yi arabada evirip çevirip tekrar play e basmış, günlerce bu konser için geri saymış olabilirim😊 İlk konser hafta içiydi, mesai oldu mu olcak mı derken kaçırmış ve inanılmaz üzülmüştüm. Neyse ki bir daha ki Bayram'a geldi. Tek kelimeyle muhteşem bir konserdi, minnacık bir kadından çıkan bu sesle ilgili zaten ne söylenebilir ki.
 Ana kız ikimizin de ölmeden önce yapılacaklar listesindeki bir maddeye tik attık bu konserle.
Hem eski şarkılardan hem son albümünden bolca söyledi sağolsun😊 Hatta 15 dk sahneye geç çıktı diye söylendiğime utandım, kadın 3 saat bir fiil şarkı söyledi, en sonunda ben oturduğum yerde eşlik ederken yorulmuştum😀
Yeni albümdeki en az bir kaç cümle kitap cümlesi olsa altını çizecek olan, bir kenara not alan, duygusunu ta içinde hisseden bir ben değilimdir herhalde. 




Bir bölümünü akustik yapıp zaten reklamlardan, hatta bir iki dizi sahnesinden hatırladığım vokalisti Zeynep'e de hayran bıraktı.

Bir de sürpriz konuğumuz vardı; Model'in solisti Fatma Turgut.

                                         

Daha fazla video için Youtube : Ecenaz Can ;)