18 Şubat 2012 Cumartesi

Everyone likes something

 Şimdiden anlaşalım: bu yazının devamında çok kez ,hatta cümle de anlamda karmaşıklık yaratacak kadar çok kez "şey ve birşey" kelimeleri geçecektir ancak yaratılan her karmaşa örneklendirme yoluna gidilerek telafileye çalışılacaktır.:)

Bu post itibariyle nekadar 12 izleyenim var olarak gözükse de ya da şöyle de diyebiliz "hahah ezik blogger" aslında post başına min. 19  kere izlenmişim .hayır tamam hala ezik blogger ım kabul:))

Aslında bi odada tek başına bikaç gün geçireceğini ( dışarı çıkamaman söz konusu değil ama çıkmamayı tercih ediyosun) söylemediklerinde ve sen bilmediğinde o bikaç günün gelişimi pek de seni ruhsal sıkıntılara sokmamakla birlikte gayet de güzel ,verimli geçebilir. Ancak ,senin bu yalnızlıktan günler önce haberdar olman halinde   "ohh dünya varmış,kafamı da dinlerim,miss,kahve-kitap,film,arada çıkar gezerim " moduyla başlayan saatler , okuma hızına bağlı olarak yeni başladığın orta kalınlıkta sayılcak bi kitabın sonlarına gelmenle ,internet hızına bağlı olarak bi dizinin yayınlanmış son 5 bölümünü izlemenle, 2.5 yıldır burnunun dibinde büyükçe sayılabilcek bir alışveriş merzkezinin varlığını bilmene rağmen o yöne doğru 1 adım bile atmamana rağmen bugün 10 dklık uzaklıktaki yeri İstanbul un lanet tabelaları yüzünden 1 saatte bulup keşfetmen hatta "bu zamana kadar nerelerdeydin seeenn?" nidalarıyla da hayretler içinde kalmanla ancak akşama kadar vakit geçirebiliyorsun. Ancak günün en zor saatleri yakana bu saatten sonra yapışıyor tam da.Bu sefer başlıyorsun yeni bişeyler aranmaya. Peki bu arayışlar her seferin de başarılı sonuçlara ulaşıyor mu ? hayır . Ancak bu sefer internet sapıklığımdan elim boş dönmedim.

Aslında bunca söz bunca tantana şimdi söyleyeceklerim içindi.

Hani bazı şeyler vardır: bazen o ana kadar varlığından bile haberdar olmadığın  ya da ilk bakışta hoşlanmadığın ,ilgini çekmeyen şeyler. Ama öyle bişeyle karşılaşırsın ki sevdiğin o şeyle bi yerden bağlantılı çok alakalı çok alakasız ,birden o şeye yeteri ilgiyi göstermemene rağmen sadece aşina olman bile seni sevindirir ve artık o şeye eder değeri belki daha fazlasını vermeye hazırsındır. Yani şöyle ki bazen z' yi y için, y' yi de x için sevebilitemiz var. Saçma oldu dimi :)
O zaman bi de şöyle deneyelim.

1)Mesela ben şu an "Multitap" dinliyorum. Multitapla tanışmamız nasıl oldu? "Çıbık" şarkılarını tesadüfen biyerde dinledim.Evet beğenmedim.Bi de ekliyeyim başka bi şarkılarını tanımaya da kendime fırsat vermedim.Sonra klibin birinde Demet Evgar' ı gördüm retro kılıkta şarkı birden ilgimi çekti.( gerçekten severim Demet Evgar'ı. Bir erkek bir kadın'ın Zeynep' idir kendisi.) Tamam o şarkıyı hala sevmiyorum ama Multitap 'ı artık seviyorum .Mesela aranmayın youtube larda buyrun burdan yakın:


2) Mesela bi ergen modunda Can Bonomo zaafım vardır. Sadece bi twit atması yeter "tavsiye ederim,güzeldir" gibi biten.Alınır,okunur,izlenir neyse gereği yapılır.o dedi diye "Ağır Roman" izlenmiştir.( ki gerçekten harika bi filmmiş), "Aylak Adam" okunmakta( yorumlar yolda) Can Bonomo. İlk klibiyle tanıdım haliyle kendini ( Şaşkın) ne kendisini sevdim ne şarkıyı aman aman ,acemice geldi. Ama klipteki kızın asi yüzü hoşuma gitmişti,tv de karşılaştım mı bakıyordm. Okadar. İkinci klip şarkı ,yok o da olmadı( bana bi saz verin). ve 3.klip meczup harika bi klipti gerçekten bence ve artık Bonbonun tüm şarkılarını ezbere de bilirim hani.Radyo programları kaçmaz.Konserine gidilmiştir.İnternet sitesi takip edilir.Tamam ergenim:))
Ozamn bunu dinleyelim:


3) Mesela Marilyn Monroe gibi bi kadını yeterince nasıl tanımam kısa süre önceye kadar nasıl dinlemiş olamam.Sağol Pucca :)) Sanki hala yaşıyor gibi değil mi?Her gün yeni bi kareyle karşımızı çıkmıyor mu?
Şu sıra "My heart belongs my dady" ye takmış durumdayım.heryerde paylaştım bi kere daha tahammül edebilir misiniz bilemedim. Tabi hala bunca yazıyı okuyacak çıkarsa:) Pardon biraz sıkıldım da ondan yazıyorum,yoksa çok da okunma hayalimden vazgeçeli oldu hayli:)

4) Mesela Bahar Kongel. İsmini duyardım hep.Tamam olay moda,styling falan filan ama deşme gereksinimi duymadım başka taraflarını.Burda devreye Zet girdi.Kendisi Lanvin' den ödüllü blogger olduğundan takip ettiğim tek Türk blogger diyebilirim.Bahar Kongel le ropörtaj yaptı. Hadi biraz daha tanıdım. Ancak bugün öyle bi siteyle tanıştım ki ,mutla bakılası mutlaka görülesi ,beğenilesi ."kırmızı" yı sever misiniz?
http://www.blank-mag.com/Default.aspx site Bahar Kongel' in tamam artık onu da seviyorum:))
 Her sevdiğim siteden itinayla aldıklarım da olur haliye. Sitenin reklamı deriz,içerikden alıntı deriz,postu renklendirmek için çaldık deriz:)

 Site kırmızı olup da güzel olan herşey hakkında. Yeni olduğuna göre herşey hakkında olamaz, çok şey hakkında.Düşündüm de bahsedilen herşey kırmızı da değil, velev ki güzel site:)



5) Mesela şu hemen yukarıdaki siteden bahsetmişken bi de son zamanlarda dadandığım bi siteden de bahsetmeden geçemeyeceğim ki: http://www.stumbleupon.com/
Öyle bloglarda falan gezinirken düşünrdüm,belli ki bu fotoyu bu blogger çekmemiş,bunu bu blogger bulmamış yahu belli işte onun kalemi değil de nerden buldu peki,google ne yazdı da çıktı bunca güzel şey ,niye ben bulamadım,niye ben düşünemedim fesatlığı girer ya devreye işte öyle.Hani bişey arasın ama ne aradığını bilmeden sadece senin ilgi alanına göre olcak güzel bişeyler. Heh işte öyle bu site,ilgi alanlarını seçiyorsun, sonra o sana bişeyler sunuyor ( blog sunuyor,site sunuyor,resim sunuyor,yazı sunuyor,bişey sunuyor işte ,senin ilgi alanının başlığı altında bulunan bişeyleri) .Sunduğu şeyi beğenmedin mi sol yukarda stumble butonu var,bas değişsin,yeni bişey göstersi,beğenmedin mi yine bas yine değişsin.öyle takıl işte istediğin bişeyi bulana kadar.Ben öyle yaptım:) sonra aç anıma denk geldi heralde ki bu resimleri aldım:


pastanın güzelliğine bi bakar mısınz? şahsen benim içim eridi daha bakarken:)

6) Mesela Mehmet Turgut. Çok fotoğrafçı tanımam,ilgilenmem Bi Ara Güler severim bi de işte Mehmet Turgut.Nasıl mı tanıştık? Hala sevgilisi mi bilmem ama  Şu Gossip Girl çakması Küçük Sırlar dizisinin Ceyla' sı. heh işte onun sevgilisi.Gonca Vuslateri ile birlikteydiler.Kızı tanıdığım için dikkatimi çekti." aa o,onun sevgilisi miymiş ya?" diye başlarsın ya ilgilenmeye mevzuyla işte tam da öyle. Hadi biraz daha bilgi ,aslında "Aşk Tesadüfleri Sever" in ilhamı kendisi. ordaki Foto Turgut dükkan varya orası da sanırım Mehmet Turgut un babasının.Mesela Mehmet Turgut un 46 diye bi dergisi vardır aylık çıkan. Mutlaka bi kaç kareye denk gelmişsinzdir ordan.Ünlüler şekilden şekle girerler o fotoğraflar için.Güzellerdir,eğlencelilerdir,ama hepsinin altında da bi mesaj yatar aslında.

                   Çıkaramadıysanız ağız-burun Demet Akbağ'ındır. Gözler de Ayşen Guruda 'nındır.
                                          Daha niceleri vardır.Şiddetle tavsiye ederim.
              Bunlar Mehmet Turgut'un kedileridir.Soldaki "Kahin" ama sağdakinin ismini malesef bilmiyorum:)
                                              
7) Mesela ben yeni insanlarla tanışmaktan pek de hazetmem aslında ya da şöyle diyeyim: Sağlam bi arkadaş toplantısı ayarlamışızdır,gidene kadar azızdır özüzdür,dertleşiriz anlatcak çok şey birikmiştir diye gidip de gittiğim yerde en yakın arkadaşlarımın yanında hiç  tanımadık biri oturuyorsa oradan çaktırmadan uzaklaşabilitem mevcuttur.Genelde harici biri gelecekse bana emrivaki yapılır anlayacağınız.
Ancak bunu her konuşmamızda nedenlerim arkadaşlarıma mantıklı gelmese de ben meramımı yeterince anlatamadığım için kudursam da en son yaşadığımız hadise olayların fikirsel boyutunu benim açımdan hayli değiştirmiştir. Hatta yalnızca benim gerginliğimle başlayan muhabbet öyle zevkli hale gelmiştir ki,ben  İstanbul un neden tadını çıkarmıyorum ki ile başlayıp,artık nezamndır yapmadığım şeyleri yapmalıyım "tiyatroya gitmeliyim" diye mevzuyu bağlayıp,kafeden çıkarken de "yeni insanlarla tanışmak güzeldir" cümlesiyle noktalamışlığım vardır.Bunu da yazdım ,kızların eline bi koz verdim ama hadi hayırlısı:)

Eee böyle işte,yazsam daha yazarım da 12 kişi de artık izlemez diye korkuyorum:) bıraktım gidiyorum.
He buarada eklemeden edemeyecğim,ne zamandır post atmıyordum,birden hevesim kaçmıştı sonra Esra Akkaya son yazımı beğendiğini söyleyince birden bi gaza geldim.Yani daha anlatcak çok şey var:))
                           
                                                          görüşcez