7 Şubat 2012 Salı

konumuz feminen erkek-maskülen kadın ve konuğumuz Cemil İpekçi

Bugünün ağlak dizisinden paçayı sıyırmak için yapabileceğim en güzel şeyi yaptım ilk 6 kanaldan ötelere gitmeyi denedim:) tesadüf de bloombergde Kenan Erçetingöz'ün konuğu CEMİL İPEKÇİ imiş.
Cemil İpekçi'yi aslında çok severim ama sanırım çok da göz önünde olmadığından takip etmek pek de aklıma gelmez.Bu akşam ki muhabbetleri gerçekten güzeldi,güzel bi 60 dk oldu.(programın ismi 60 dk):)
Cemil İpekçi inanılmaz şeffaftı,onun fikirlerini,hayatını bu kadar açık bi şekilde kendi ağzından dinlemek gerçekten hoşuma gitti.
Moda tasarımcılarının aslında nekadar da tasarımcı olmadıklarından,güzel bi kadının rengarenk şaşaalı giyinmeden daha da güzel olacağindan,stilistlik ve modelistliğin nekadar farklı şeyler olduğundan,iki farklı markanın parçalarını birleştirip araya da bi kemer ekleyerek asla bi tasarımcı olunamayacağından,
kadın ve erkeğin sadece bedensel olarak değil üstlendikleri farklı misyonlardan dolayı asla aynı olamayacaklarından...
Homoseksüelliğinden,2 evliliğinden,erkek arkadaşından,eski erkek arkadaşının çocuğunun ona dede deyişinden,AKP ye olan yakınlığını açıklamasından ve bunun doğurduğu yüzde altmışlık bi müşteri kaybı sonucundan bahsetti cesurca.

Gün geçtikçe, taa 19.yy da ve öncesindeki gibi erkeğin feminenleştiği ,kadının maskülenleştiği üzerine de kısa bi sohbet oldu.Hatta güncel bi örnekle de desteklediler.Ben biraz önce duydum bunu,hemen paylaşmak istedim resimleriyle de buyrun burdan bakın :(malum teker teker ülkeler moda haftalarını yapıyorlar,bizimkine de az kaldı:))
 Ben bunu bir haber sitesinden aldım ve haber aynen şöyle diyor: İspanya şehri Madrid'de düzenlenen Mercedes Benz Moda Haftası'nda "Carlos Diez" in tasarımlarını tanıtan 'maço' kadınlar,takma bıyıkla ,podyumda boy gösterdi. "Ixone Elzo" defilesinde ise erkek bir model kırmızı etek,ten rengi külotlu çorap,pembe ayakkabı ve yine pembe eldivenleriyle podyuma çıktı.
 hatırlar mısınız geçenlerde bi post atmıştım erkeklere bi dur diyelim,erkek arkadaşlarımız bizden süslü olmasın diye,vay arkadaş ne kadar da haklı ne kadarda ileri görüşlüymüşüm:))

Halihazırda 21.yy ın göbeğinde kullandığım ttnet 4cigabayt :) internetim nedeniyle sizlere göstermek için tüm resimleri alamadım ancak google da yazarsanız bu konuda hayli haber var:)

Postumu Cemil İpekçi'nin çok severim diye söylediği ve benim de gerçekten çok hoşuma giden bi sözle bitireyim ozaman (sanki de tv programı kapatıyorum,baya da havalı cümlelerim:)):
"İki insanın arkadaş,sevigili ya da eş olabilimeleri için önce 'ayıplarının' bir olması gerek."

fikirleriniz için yerinizi biliyorsunuz:)
görüşcez