5 Mart 2012 Pazartesi

Ayakkabı aşktır!:)

   Ayakkabı kadınların en büyük aşkıdır,malum:) ve bu aşk üzerine gerçekten ilginç tasarımlar yapılmakta.Bununla ilgili daha önce 2 farklı post hazırlamıştım "bu topuklar nereye gidiyor?" diye ve bu benim topladığım ilginç görselleri size aktarmama yetmedi ve ben de ENC!! etiketi altında yeni bi başlık açmaya karar verdim bu konu hakkında:)
 Son iki posttan beri topladığım yeni ayakkabılar burda,kimini gerçekten çok beğendiğim için kimini de bana "bu da ne?" dedirtttiği için aldım ,buyrun burdan yakın;

İlk olarak Bade İşçil'in Mehmet Turgut'a verdiği pozla başlayabilirim bence bu tutkuyu anlatmak için:)


Vogue dergisi "bugün ne giydim?" den alıntı:)
Ba-yıl-dım:)








                      Bu modeli onlarca insanın ayağında görmeme rağmen gerçekten sevemedim:/
çok şirin değiller mi?:))

Sizce de çok ilgi çekici değiller mi?:) sanırım ayakkabılar üzerine daha onlarca post
hazırlayabilirim:)
                                                                görüşcez:)