18 Mart 2012 Pazar

iki dk da ev düzdüm:)

Uzuunn zamandır dilimde; şöyle baştan aşağı bi ev döşeyesim var ' diye. Böyle geziyim,alışverişlerini yapayım,dekorasyonunu yapayım sonra yaşamasam da olur:),şimdilik o kısım sadece gözüme problemler silsilesi gibi  gözüküyr.
Bakın neler beğendim :)

                                                        süt şişeme kadar beğendim yani:))
                                                  hii peki şu pembenin güzelliği:)

yüksek tavanlı aydınlık bi ev,önünde berjerler ve olmazsa olmazım kahve keyfi:)

siyah&beyaz ın yeri ayrı

ayaklarıyla birlikte masa benimdir:)

burdan sadece koltuğu alıyorum,biraz daha yenisini tabi ki:)

duvar kağıdına bayıldım:)


halı!!!

komple yatak odam olmasında bi sakınca görmüyorum:)

mutfak duvarı stickerslarım

ve tabi ki artık ezberlendiği üzere İstanbul temalı Bernardo kahve fincanlarım:)
poşet çaylarım:)

                                                                        görüşcez