15 Mart 2012 Perşembe

"terapi mayetinde"

     Hayli yoğun bi haftamın sonuna doğru , yapılan derin bi muhabbet ve tanışılan yeni bi yerin ardından post atma isteği... Tanışılan bi yer, gidilen değil. Dokusu olan,kokusu olan,sesi olan, tarihi olmamasına rağmen varmış gibi rol yapabilme kabiliyetine sahip olan ve hatta kimliği olan bi yer' le tanıştırıldım;hatta uzun zaman hakkında methiyeler düzülmüş bu yerle tanışma şerefine nail oldum mu desem:)
    Bu girizgah aslında sadece bi "çikolata&kahve" ci için:) Ama malum bu ikiliye benim yüklediğim anlam hayli fazla olunca buraya verdiğim değerde o derece fazla oldu. "Kahve,çikolata,mutluluk":)

Çengelköy'e geliyorsunuz önce. İş Bankası'nın karşısında daracık bi ara sokağa giriyorsunuz.
Bikaç adım sonra solda bu kapı karşılıyor sizi


                             Kapıdan içeri girince de o muhteşem koku; kahve ve çikolata
Küçücük bi dükkan aslında,gerçekten de bi kaç metrekare. İçi çikolata dolu bi vitrin,tam karşıda tüm çevresi kupa-fincanlarla dolu bi tezgah .İki minnacık masa ve bi kaç tabure.İçeride 10 kişi sığmanın imkanı gerçekten yok.Yoğun bi saatte gitmişiz ,içeridekiler çıkmadan yeni gelenler isteklerine kavuşamıyorlar:) Hayli insanı kapıda beklettik anlayacağınız:)






      Menüsünde sadece Türk kahvesi,sıcak çikolata ve kahveli sıcak çikolata var ve tabi ki bilimum harika çikolatalar.Ben hayatımda içtiğim en güzel sıcak çikolatayı içtim,tavsiye ederim:)
      Sesi var dedim ya,gerçekten de öyle; biz orda kaldığımız müddetçe hep aynı tarz müzikler çaldı,usulcana,"terapi mayetinde" ,mesela; İnce saz- Mazi Kalbimde Bir Yaradır

Etrafta bi kaç parça antika görünümlü obje ve bolca kitap da var.
Bi de nostaljik radyo vardı ama onu çekemedim:(

Hayli soru sordum:) Şimdilik sadece 6 yıldır varlarmış,sadece Çengelköy'de devam edicek 2 yer daha açıcaklarmış.Bu konsepti aynen devam ettirmek niyetindelermiş.
sözüyle de olaya damgalarını vurdular zaten:)

Bu film de güzel filmdir hani!:)
Chocolate

Anlaşıldığı üzere uzun uzun oturup muhabbet edilcek,keyif yapılcak bi yer değil. Ama uğrayın bi kahvelerini için derim,uzun zamandır tanıdığın birine ziyarete gitmişssin gibi davranıyorlar,fotoğraf çekmene de hiç bişey demiyorlar:))

Gtimişken hediye almadan da çıkılmazdı tabi:))

"Çikolata&Kahve" için söyleyeceklerim bu kadar,ama yukarıdaki şarkıyı seviyorsanız bu  halini de dinlemeden geçmeyin derim;
 
görüşcez