11 Nisan 2012 Çarşamba

Gri bahar havasını renklendirmek için:)

  Baktım ki ne zamandır inspiration postu hazırlamıyorum , hazırlanıp dışarı çıkmadan hem bana hem size ilham olsun istedim ve başladım gri bahar havasını renklendirmeye:)

yıllardır sıkı bi trenchcoat  giyicisi olarak bu havalarda diyorum ki trenchcoat candır ,hayat kurtarır:)
tabi sıradan bi trenchcoatu da renklendirmek,farklılaştırmak bizim elimizde ; yakaya takılacak bi gül ve ya  bi broş bunun için hayli uygun bence


bu sene de geçen seneden görmeye alışık olduğumuz,çoğumuzun dolabında olan harem  pantolonlarımızın da zamanı geldi bence:)


ve tabi ki güzel bi gömlek


her ne kadar farklı iki desenli parçanın alt-üst kombininden hoşlanmasam da çok benzeri etekten bende de olması ve eteğimi çok sevmem hatırına bunu buraya eklemekten kendimi alamadım:)

beyaz işlemeli bi etek-hardal kombini
aslında 'güzel işlemeli bi etek ve kırmızı Vespa kombini ' kulağa daha da güzel gelmiyor mu?:))
ilhamımız bol olsun hadi hazırlanmaya:)

görüşcez