10 Nisan 2012 Salı

vee yazın en sevileni:)

      An itibariyle camdan baktığımda her nekadar yakın zamanda havuz/deniz sezonunu açabilceğim pek aşikar olmasada takvim denen bi gerçek var en nihayetinde:)
E malum markalar da ilkbahar-yaz koleksiyonlarını satışa çıkaralı çok olduğundan bu senenin bikinileri görüldü.Ben de dedim benim de artık bu konuyla ilgili post atma vaktim geldi ve oturdum blogumun başına:)

En önce gelsin artık güzel günler diyorum ve başlıyorum;




beyaz-yüksek bel-üçgen bikini
ne dersiniz?:)
 
fırfırlarr,hem de iki parçada da
bence fazlasıyla şirinler:)

 madem bu bahar modası herşeye çiçekli başladık
bikinilerimiz de kusur kalmasın ama:)
kırmızı - beyaz çizgili,bronz  tene güzel de
altı da yeni doğmuş bebek külodu gibi lastikli olmayaymış daha iyimiş diye düşünmekteyim:)
siz ne dersiniz?:)
ve tabi ki kışın sıkça kullanılan leopar desen
bikinide fazla cesur gelmiştir bana hep
ama bu karede fikrimi değiştirip istisna yaratmaya karar verdim:)

pembenin bronz tendeki güzelliği ,tek askı ve yine fırfır


     her ne kadar çoğumuzun tercih etmedğini düşünsem de mayolara değinmeden geçmeyeyim dedim
               renklerinden midir modelinden midir bilemedim ama bu mayoyu sevdim:)

     sizin tercihiniz hangisi?
                                                                    görüşcez