15 Nisan 2012 Pazar

Queen Fm

Pazar sabah keyfi eşliğinde Queen Fm haftasonu müziklerini gururla sunar:)

Klibinde Johnny Depp olmasaydı Paul McCartney- My Valentine şarkısı ilgimi çekermiydi ilk başlarda bilmiyorum ama dinledikçe daha çok sevdim bu şarkıyı:)
Bu arada 11 Mayıs da Dark Shadows filmiyle bir Tim Burton klasiği daha geliyor ve kadroda tabi ki Helena Bonham Carter da yer alıyor:)


Almanya daki arkadaşcığımın kamuya tavsiyesine dadandım iki gündür
Björk-Where is the line?  dinliyorum
(Klibinden nekadar hoşlanmasam da )

Biraz da  akustik olsun
The Civil wars- Dance me to the end of love


             Ben bu şarkıyı çok sevdiğimden hayli versiyonlarını dinledim siz orjinali
Nancy Sinatra dan mı dinlemeyi seversiniz bilemem ama ben Ania Dabrowska söylemine bayılıyorum:)

                                                iyi haftalar
                                                   görüşcez