7 Nisan 2012 Cumartesi

Queenfm haftasonu müziklerini gururla sunar:))

   Geçen hafta alelacele attığım "nice to meet you"  postunu saymazsam vizeler yüzünden nezamandır post atamıyorum ve  gayet özledim bu olayı:) anlatcak paylaşcak çok şeyim var açıkcası:)

  En önce haftasonu klasiğim Queenfm yapayım da bi havamızı bulalım dedim:))

Maroon 5-Never gonna leave this bed
klipteki de sevgilisi, Victoria's Secret modeli Anne Vyalitsyna:)
Ve bi şarkı daha 
Maroon 5 dan Misery 
                                          Marlon Roudette-New Age
Kendileri Mattafix grubundan ve nişanlısından ayrıldıktan sonra yeni bi hayata başladığını ilan etmiş:)

                                           Fun -we are young

     Yazının norması: Biliyorum beni hep okumak istiyorsunuz ama evren ne yazık ki güzel şeylerden hep küçük miktarlarda verirmiş:))
                                           
                                                 görüşcez