2 Mayıs 2012 Çarşamba

Ada vapuru yandın çarklı :)

   Sabahın kör saati adalar hevesiyle gözümü açmamla birlikte dilime dolanan "Ada vapuru yandan çarklı,bayraklar donanmış cafcaflı..." olarak devam eden nadide eserimiz daha sonra yerini "Arabaya sen bin faytona ben,anasını sen al kızını da ben " eserine yerini itinayla bıraktı:)
Malum 1 Mayıs resmi tatil,insanlar adalara akın etti bizim gibi, vapur da adalar da hınca hınç doluydu haliyle

                                   İlk defa Adalar' a giden ben herşeye bayıldım tabiki:)
                                                             faytonlar.. hele o evler...:)


                                    yok ki benden rahatı , mutlusu adlı çalışmam bu da:)

Küçüklüğüme dair  en net hatırladığım şeylerden biri annemin beni "çiroz kızım benim" diye sevmesidir,hep merak ederdim ne bu çiroz diye biraz büyüyünce öğrendim kurutulmuş balık olduğunu ve çok zayıf insanlar için kullanıldığını ama ta ki düne kadar neye benzetildiğimi hiç görmemiştim:)

Aya Yorgi'nin kan kurutan ,sırt ıslatan yokuşu:)
tüm günü ne bir bisiklete ne bi faytona binmeden, bütün gün sadece yürüyerek gezen bize şimdi dünü düşününce helal olsun diyorum:)

 Buralara kadar gelmişken çaput bağlamak olmaz dedim ve en çaputlu yere bağladım selpağımı:)
Hiç bi fırsatı kaçırmam ,her yerde dilek tutarım:) türbe,kilise,pasta mumu hiç farketmez:)
Bide öyle bi dilek falan değil o doğum günü pastalarımda wishlist olarak giriyorum artık olaya:)

                                                             ne manzara var ama!


                                                              veee dönüş yolu
                                                    vapur yine kalabalık tabi ki,yanımızda bir çift
         yorgunuz ama mutluyuz ,Mimar Sinan'ı konuşuyoruz , güneş herzamanki gibi güzel batıyor
        Birden bi sessizlik oldu, yandaki çiftin dişi teki vurgulu bi küfür etti o gün batımında sivrilen 3 gökdeleni yapana da yaptırana da
                                                meğersem hepimiz aynı yere bakıyormuşuz

                                                                  görüşcez