20 Mayıs 2012 Pazar

a younger muse


Daha önce de yapmıştım minik moda canavarları hakkında bi post ama sağolsun canım arkadaşım tarafından olayın psikolojik-sosyolojik-travmatik sakıncalarından ötürü  taşa tutulmamdan dolayı bu postu her nekadar korka korka yapsam da yine de yapmaktan kendimi alammadım :)

Bu hanım Monica Rose adında,binimum  Kardashian kadınlarını ve daha birçok oyuncuyu giydiren hayli ünlü bi stilist imiş; küçük hanım da kızlarıymış efendim :)






 Burdan bu çocukların bu şekilde giydirilip fotoğrafları çekilip sosyal medya kurbanı yapılarak yanlış yetiştirildiğini  düşünen arkadaşlarıma sesleniyorum ;
 Bu fotoğrafları gördükten sonra;
ayy biran önce bi çocuğum olsa
o çocuğumla güzel güzel oynasam
öpsem koklasam
giydirsem sevsem
çeksem sevsem
kendime  arkadaş yapsam ayrı bi sevsem
...
diye asla içimden geçirmedim,sakın üstüme gelmeyin :))
tövbe haşa :))
                                                         görüşcez