5 Mayıs 2012 Cumartesi

Huhu çekilin yoldan vahşi batıdan geliyorlar :)

  Ne zamandır yazmak istediğim bi posttu bu hep erteledim,çok erteledim ama nedense illede bugün anlatmak istedim:)

                                          ben bi dillek tuttum sayılamayacak kadar çok ay önce
                                                              kabul olacağı varmış,oldu

             Sonra dedim ki kendikendime ;



hatta okadar inandım ki bu dediklerime unutmamak için vücuduma yazdırdım
"Life won't wait for you"  diye
geçen sene bugün Ozzy Osbourne fısıldadı kulağıma iğne sesleriyle

sonra farkettim ki tadını bilmediğim ne çok şey var dünyada

                   en sevdiğim kahve gittiğim yerlerde de en sevdiğim olarak kalır belki de


ve yediklerim hiç pişman etmeyecek beni :)

görülmeyen gidilmeyen ne de  çok yer var halbuki


hem başka ülkelerin yağmurunda da ıslanmak gerek

   hep seyahat halinde olunmalı

en fazla kaç yol ayrımı çıkabilir ki karşına?

 bi " bucket list" var ortada yapılması gerekenlerle ilgili, uzunca bi liste
şimdiden başlamak lazım dedim ve ilk tickimi attım bile :)


                                       yeni insanlarla tanışmak ,olabilince eğlenmek lazım
hiii nasıl unuturum tabiki alışveriş :)))

herzamanki gibi herşeyin fotoğrafı çekilcek
bolbol post atılacak ,her zamankinden daha fazla hemde:)


uzun lafın kısası bu kız gider
nereye mi gider ?
Almanya'ya gider
nasıl mı gider?
 Erasmus'la gider
ne zaman mı gider ?
seneye gider
:))


                                                                        görüşcez