21 Şubat 2013 Perşembe

A little bit inspiration

Giyimimiz,tercihlerimiz,kararlarımızsöylediklerimiz çoğu zaman "ben burdayım!" demek içindir ya hani


                                       Sia-I am in here


Haftasonu yaklaşmakta ve planlar yapılmaktayken hazır, bir tutam ilham da benden gelsin istedim , haftalardır kulağımda çınlayan parçayı da es geçmek istemedim

siyahın kurtarıcılığına inanmayan yoktur heralde içimizde ,
hakkında konuşmaya pek de gerek yok sanırım

siz eyelinerın artık modasının geçtiğini düşünenlerden mi
yoksa
alışkanlıklarımdan kolay kolay vazgeçemem ,üstelik eyeliner gayette bana yakışıyor diyenlerden misiniz?:)

eğer eyeliner dan bıktıysanız ozaman siz de far modasına uyanlardansınız bence:)

trip atmanın da bi adabı olmalı diye düşünüyor musunuz kimi zaman?
umarım haftasonunuz gereksiz triplerden uzak geçer:)

 
                 uzun upuzun saçlar,ışıltılı  ve dolgun (ne reklamlarından fırlamış gibi konuştuğuma şuan ben bile karar veremedim açıkçası :))
klasik tavrımdan asla ödün vermem ! 


Bir arkadaşım anlattı geçen gün , İngiltere de yapılan bir Erasmus partisi "en ilginç çorap " temalıymış, o günden beri çekmecemi açıp ben hangi çorabımla giderdim ki acaba diye  düşündüğüm doğrudur:)


ve topuz!!
hem rahat hem şık ,üstelik son yılların en moda halini yaşıyor 
yaşasın :))

görüşeceğiz