13 Şubat 2013 Çarşamba

başbaşa bi veda,söz verdi özlicekmiş beni:p


Okul kapandığından beri 3.gidişim İstanbul'a . her seferinde başka biyeriyle vedalaşıyoruz şehzademizin:) geçen sene bi haber müjdelemiştim kendime burdan,huhu çekilin yoldan vahşi batıdan geliyolar demiştim hani :)
işte bu vedalaşmalar bu sebeptendir

ilk iki sefer istiklal,galata,anadolu hisarı,beylerbeyi,çengelköy ..
tüm sevdiğim yerlerle kucaklaştık da resmedemedik o anları ,gözümüz yaşlıydı
makyajımız akmış bi şekilde görmesin kimse bizi dedik:)

ama bu sefer biraz daha dingindik ikimizde ,ne şehzademiz bardaktan boşalırcasına ağladı, ne de ben ..
ortalıkta ılık bi gülümseme hakimdi sadece

bu sefer vedalaşma yeri olarak Moda yı seçtik:)
spontane bi karar oldu ikimiz içinde
kahvaltı yaptık ,sağlam cirosu olduğunu tahmin ettiğim ama hala büyük çay sipariş ettiğinde fincan yerine subardağıyla servis yapan malum çay bahçesinde
 
              sevimli kediciği de besledik ,gazetemizi de okuduk huzurlu huzurlu:)
    ama dönüş yolunda gördüm ki şehzade de  dertli
   
dertli, dertli olmasına da
alışmış galiba kendileri bu duruma, derisi kalınlaşmışlardan o da..
o da kandırıyor kendini,güller açıyor inadına

                                                  görüşcez