24 Şubat 2013 Pazar

Tanrılar sevmek istemez, sevilmek ister!

Bir aralar her pazar Queenfm yapardım hatırlarsanız, sonradan hayatım hızlandıkça ve ona bile vakit bulamadıkça aksadı aksadı ve en sonunda periodundan oldu ne yazık ki. Artık Queenfm güne göre değil moduma göre çalınmaya başlamıştı son zamanlarda:)
Bugünde niyetimde bir Queenfm vardı amaaaaa biraz önceki romantik komediyi izleyene kadar:)

                                                Paris Manhattan

Kendileri bir Woody Allen filmidir .
Şahsen ben beğendim. Keyifli vakit geçirtiyor, beklentiyi yüksek tutmamak lazım romantik komedi malumunuz :)

              Eğer filmi izlerseniz Woody Allen ın bu sevimli resmini de bir çok defa göreceksiniz ,hatta konuk oyuncu olarak kendisini de :)

       Ama eğer izlemezseniz dehoşuma giden bir diyaloğu paylaşmak istedim aslında sizinle :)

-Erkek arkadaşınla aran iyi mi bari?
-Ahh.. Bir rüyada gibiyim!Yakışıklı , çok kibar, bir sanat sever ve tam bir sporcu. Bir erkekten başka ne isterim?
-Sanki Tanrıymış gibi söyledin!
-Öyle mi?
-Dikkat et! Tanrılar sevmek istemez,sevilmek ister!

                                                                  görüşcez