27 Şubat 2013 Çarşamba

işsizlikte master seviyesindeyim, çiçeklerinizi ve tebrik kartlarınızı lütfen elden teslim ediniz !:)

Huhuu şu an aynı anda hem "Queenfm" hem "anlatacaklarım var" hem de "DIY" etiketiyle yazıyorum,Allah'ım bunları da mı görecektim :p

                                  Lenka-everything at once (evet,yanlış hatırlamıyorsunuz kendileri bir adet reklam müziğidir:))

Canıgönülden attığım başlığımda da belirttiğim gibi en işsiz güçsüz günlerimi yaşamaktayım. İnsanlara ,canım arkadaşlarıma, kardeşceğizime okul açıldı tabi,annemin de kursları haliyle, pofff yalnızlıktan ve sıkıntıdan ölebilirim :p
Sanırım hayatımda hiç bukadar gün üstüste öğlene kadar uyumamıştım.Büyüme hormonu 22 yaşına kadar salgılanabiliyorsa şu 1 ayı aşkın süredir boyum bikaç cm uzamış olsa gerek. Serpildim bildiğiniz serpildim :p
O zaman bilmeyen ya da gözünden belki de kulağından kaçırmış binlerce takipçim için söylüyorum ki :p bu dönemi Almanya'da okuyacağımdan ötürü (Erasmus'um benim canım sağolsun ) ve de Almanya'da sağolsun okulları geç açıp geç kapattığından ötürü bu ev kızı hayatına uyum sağlamaya çalışıyorum :D Başarılı olabiliyormuyum diye soranlara burdan cevap veriyorum ki: Master's degree :D
Ayrıca şu sıralar yaptığım kadar  1.sınıfta  geri saysaydım, ilk sözlü de elmamı kırmızıya boyarlardı herhalde :D

İnternet bağımlısı,kahvekolik,ören bayan, bilimum kolay tarif uzmanı, aşçı yamağı,
kardeşim tarafından kullanılan bir adet ödev yapıcı sıfatlarına ayrıyetten layık görülmüş durumdayım kendimce haliyle :p

İşsizliğimden birkaç dakika olsun uzaklaşmak adına çeşitli yollara başvurduğum da doğrudur. Biyerden görürsünüz duyarsınız ,aman bizim kız yapmaz öyle saçma şeyler demeyin diye diyorum :D


Pinterest te DIY (do it yourself) projesi olarak gösteriyordu. Ben de dedim "hıh benim neyim eksik! " veeee üstüneüstlük ben tüm yaratıcılığımı konuşturdum, puantiyeli yaptım :D off çok eğlenceli oldular,herkese tavsiye ederim:p
Üstelik çok işlevseller , iki anahtarı artık ilk bakışta birbirinden ayırabiliyorum:)
Çiçekler ve tebrik kartlarınızı lütfen elden teslim ediniz :p :DD
                                                 
                                              görüşcez