7 Ağustos 2014 Perşembe

Ölmedim ki, buradayım :)


Merhaba herkeseee:)) Hatırlanıyor muyum, özleniyor muyum bilmem ama ölmedim biline :)


Aylardır bir yerlere gitmişliğim, yol tepmişliğim, mil biriktirmişliğim yok; ful motivasyon eylülü, havaların biraz kendine gelir-haddini bilir hale gelmesini ve İstanbul'a temelli kavuşmayı bekliyorum:) Hatta bu sezon her sosyal etkinlikte mevcut bulunduğum için "Kamber", kim var kim yoksa tanıdığım için "İstanbul'un muhtarı" , herkesin güvenip anlattığı sırlarını mezara götürürcesine saklayan biri olduğum için "Zincirlikuyu" lakaplarına bile adayım o derece :p Ama derseniz ki noldu , ne yaptın bunca zaman ; verecek cevabım çokla yok arasında.Herhalde son 10 yılın en uzun ve boş tatilini geçiriyorum ve yaptığım listelerin geçirdiği evrim beni benden alıyor.Mesela not defterimdeki vize final notlarının yerini yerleşmeye çalıştığım evin pencere ölçüleri alırken, kelime dağarcığıma giren kelimeler mesleğimle ilgili olmak yerine "duy, mop " gibi evle alakalı şeyler oluyor:) ve eksikleri tamamladıkça hep bir şeyler daha eksik kalıyor.


Bol vakitte hiç iş yapmayan az vakte olabildiğince şey sığdırmaya çalışan bir insan olarak uzun sohbetleri sonraya saklıyorum:)