9 Ağustos 2014 Cumartesi

OVERDOSE SUMMER

Mezuniyet telaşlarının bitmesiyle resmi olarak başlayan tatil kimi zaman son sürat kimi zaman can çekişe çekişe de olsa devam ediyor benim için. "Ne çok yattın arkadaşım!" diyenlere buradan sesleniyorum az kaldı sabredin ben de başlayacağım yakında işime gücüme :)



Biraz havai davranmaya fena alışmış, aylarca elimin tersiyle ittiğim arkadaş tavsiyesi filmlere kendimi fena kaptırmış ( izlemediyseniz bir tarafınız hep eksik kalmıştır bilesiniz: "KOLYA", "THE TRUMAN SHOW", "MİENTRAS DUERMES" ) hatta ergenliğimin başlarından beri okumadığım aşırı romantik kitaplarla hayli içli dışlı olmuş olabilirim.


Güneş enerjisiyle çalışan biri olarak D vitaminine doymuşluğum söz konusu dahi olamaz tabi ki ama İstanbul'un kirli havasıyla kış boyu mücadele edebilecek kadar da temiz hava aldım diyebilirim, fazlası bende kafa yapıyor:)


Arkadaş mantığım hiç bir zaman  "oldies goldies" kavramından öteye gitmeyeceğinden "bu ne samimiyet!?" leri duymazdan geliyorum :p

"overdose yellow"

Bu arada İnstagram'da  "sari karavan" 'in  yaptığı ve Billur Saatçi (offnegiysem.com ) 'nin destek verdiği             yarışma 31 Ağustos'a kadar devam ediyor. Tek yapmanız gereken sarı detaylı bir yaz karesi yakalamak ve    " #soyleona " hashtagi ve  "@sari_karavan "etiketi ile paylaşmak. Hashtagi tıkladığınızda benden de bir çok sarı detaylı kare göreceksiniz, bakalım sürpriz hediyeyi kim kazanacak ? :))


O zaman kış geldiğinde, işler başından aşkın olduğunda, fazla mesaide kafanı kaşımaya vaktin olmadığında "ahh keşke şunu da yapsaydım, şuraya da gitseydim" dememek için her günden keyif almak için en az bir neden buluyoruz :)
şşşştttt gözüm üzerinizde gençler! :))