23 Mayıs 2013 Perşembe

#gününfotosu No:60


#gününfotosu'nda ikinci ayı kutlarken , bir yandan da bloguma konuk ilk reklamımı kutlayabilirim:) Ne zamandır heyecanla bu haberi bekliyordum ve gereken mailimi aldım, sağda gördüğünüz üzere reklamım da yerleşti :)) Artık tık tık'larınıza daha çok ihtiyacım var anlayacağınız :)


Bu arada Viyana I am an alien postunu da bitirdikten sonra tamam artık bundan sonra Viyana lafı etmeyeceğim insanlar bayılacak diye düşünüyordum ki yine o hazır fotoğrafların kucağına düştüm:D Valla bütün günüm kütüphanede geçti ondan yoksa bilmez misiniz beni :))

Ama açtım kollarımı daha da güzel haberler bekliyorum hayattan ! :))
Keşke geziye giderken sırt çantama bir kaç parça daha sığdırabilseydim de kıyafetler hep aynı olmasaydı bari dimi :D

                                                                   görüşcez